Itken ensimmäisenä hääpäivänäni :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsmaikku vm 2007
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

morsmaikku vm 2007

Vieras
En tiedä olenko liian herkkä vai onko mieheni juntti. Aamulla heräsin ennen miestä ja menin aamupalan laittoon. Tein voileivät miehelle (oikein sydän piparimuotilla makkaratkin lävistin) keitin kahvin ja suklaalevy viel aamiaisen kylkiäisex. Meinasin oikein sänkyyn tarjoilla mutta kerkes sit heräämään.

mutta mitä tapahtui..

Näin kuvittelin tapahtuvan, mies tulee keittiöön huomaa että aamupala hälle katettu sen suklaalevyn kera. Pussaa vaimoaan, kiittää ja toivottaa hyvää hääpäivää.

niin ei tapahtunut.. vaan..

mies tulee keittiöön, ei edes huomaa että hälle oli aamupala laitettu ja suklaalevy (vaikka pöydällä ei ollut mitään muuta) Menee tekemään aamupalaa (sitten sanon että etkö huomannut ja ohjaan pöytään) On vähän sellanen et anna mun nyt olla ja kattoo kattausta, toteaa et en mä nyt ala mitään suklaata syömään ja hakee kahvia. Istuu pöytään ja se siinä..

Mä itkien pois ja ei se edes tajunnu et loukkaantusin, sit ku tajus ni sanos et oletpa sä yliherkkä ja saat ihan rauhassa mököttää et ei tollasesta saa suuttua.

Vittu mikä äijä.. yritti tossa äsken jotain sovintoa mut mua ei noin loukata vai oonko pikkasen yliherkällä päällä. mielestäni en.

jos miehes ei vaan oo aamuihmisiä? mua kyrsii joskus suunnattomasti kun mies kuskaa kahvit mulle sänkyyn. ihana ele josta suurin osa naisista ois onnessaan mut mä olen niiiiiiiin aamuäreä etten osaa edes kiittää. onneks mies tietää että olen kun persiille ammuttu karhu aamuisin...

Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Hohoijaa
Taas näitä jotka olettaa että kaikki menee oman mielen mukaan.
Sulla oli valmiiksi jo vuorosanatkin miehelle ja kun ei se niitä sanonut niin suutuit.

:D

No enemmän suutuin siitä kun oli niin äreä ja negatiivinen. Kun toinen yrittää piristää ja saada mukavan alun päivälle ni ei kelpaa. Ja kyllä me arkea ollaan eletty jo pitkään. pari muksuakin löytyy..

Alkuperäinen kirjoittaja g:
jos miehes ei vaan oo aamuihmisiä? mua kyrsii joskus suunnattomasti kun mies kuskaa kahvit mulle sänkyyn. ihana ele josta suurin osa naisista ois onnessaan mut mä olen niiiiiiiin aamuäreä etten osaa edes kiittää. onneks mies tietää että olen kun persiille ammuttu karhu aamuisin...

Täällä toinen aamuäreä ilmoittautuu...
Mutta kyllä kiittäisin tietenkin kahvista, vaikka suklaan piilottaisinkin jonnekin tyynyn alle. En saa millään mitään makeaa alas aamuisin, tulee huono olo ( =oksennus). En nyt ihan hirveitä pultteja jaksaisi tuosta ottaa, vaikka hetken tietysti harmittaisikin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hohoijaa
Sulla oli valmiiksi jo vuorosanatkin miehelle ja kun ei se niitä sanonut niin suutuit.

No enemmän suutuin siitä kun oli niin äreä ja negatiivinen. Kun toinen yrittää piristää ja saada mukavan alun päivälle ni ei kelpaa. Ja kyllä me arkea ollaan eletty jo pitkään. pari muksuakin löytyy..

Miehistä tuppaa usein tulemaan sitä äreempiä mitä enemmän ikää tulee. Että sillee.

:hug: Miehet...

Mun mieheltä eilen kysyin palstaillessa(kun täällä oli aiheesta gallup), että kumpikos on parempaa avio vai irtoseksi. Tää vastas, että emmä nyt tiedä. Nauroi sitten, kun sanoin, että olitpas kohtelias...
Ne ei oikeasti vain aina omaa tota tilannetajua!

Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
Ota ero, kun vielä pystyt. Muuten olet k*sessa lopun ikääs ton mäntin kanssa ja se pilaa sun elämäs.

no just.... ei tarvi ihan ääripäähän vetää sit taas. ilmesesti suurimman osan mielestä ylireagoin:(

Hohoijaa

Mistä näitä valopäitä sikiää, jotka ei kerro aloituksessaan totuutta: ei se ollut mikään eka vuosipäivä, vaan se oli vuosia sitten.

Hohoijaa

Et sitten ole oppinut tuntemaan miestäsi ainakaan kovin hyvin.....

Alkuperäinen kirjoittaja Voi näitä mukavia juttuja:
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
Ota ero, kun vielä pystyt. Muuten olet k*sessa lopun ikääs ton mäntin kanssa ja se pilaa sun elämäs.

:D Että huumoria peliin!

En tiennyt vielä tuossa vaiheessa, ettei ollutkaa oikea eka vuosipäivä. Tilannehan on kokonaan toinen.

Älkää nyt tosissaan väittäkö, että äreys vaan kuuluu jonkun ihmisen käytökseen...
:o

Se on tosi paha tapa ja kannattaa kyllä opetella olemaan ystävällinen toiselle, jos meinaa olla naimisissa kauemmin, kuin vuoden.

Yhteistyössä