ites menettelisitte,isäpuolen kanssa isäinpäivänä(te siis jotka lasten isälle jotain ostaisitte)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
nyt tilanne on toinen. mutta ensivuonna tähän aikaan ollaan todennäköisesti aviopari, jolloin hän siis on niinkuin tähänkin asti muuten isälapselle mutta ei biologisesti (biologinen isäkin kyllä tapaa lastaan pari kertaa kk. mutta isäpuoli on/olisi paljon isommassa roolissa,ainakin ajallisesti lapsen elämässä. mutta ei periaatteessa ole isä)

niin nyt minä sitten mietin että pitäisikö häntä muistaa isänpäivinä vai ei?? jos hän olisi bioisä niin toki veisin aamukahvit sänkyyn ja ostaisin ehkä jotain pientä. mutta tilanne on toinen,joten??

me tehtiin kortti ja ostettiin pieni lahja. ollaan jo naimisissa. ollaan ihan kunnon perhe,vaikka tytön bio isä ei hän olekaan. enemän isä silti kun se biologinen on koskaan ollut. meillä yhteinen lapsi myös.

kyllä mä ainakin olen itse yhtälailla muistanu isänpäivänä isäpuolta ku isiäkin. jos koulussa oon kerenny tekee vaan yhden kotin niin sitten oon kotona tehny toisen isäpuolelle... äitini on yleensä sitten ostanut molemmille lahjat mun puolesta.. isälle yleensä uusi kattila tai semmonen viheltävä teepannu (onko niitä muuten vielä?!), isäpuolelle joku vaate tai yökkäri... nyt kun mulla oma tyttö niin hän antaa molemmille itsetekemiään juttuja ja mä ostan yleensä molemmille jonkun kirjan (olen ostanu omat lahjat jostin 15-vuotiaasta..siihen asti äitini osti ne) Tosin tänä vuonna ostin isälleni kattilan, koska hän on varman kuukauden puhunu semmosen ostosta joka päivä!! :)

Yhteistyössä