Itävalta ja Ruotsi eivät aio ottaa Talibania pakenevia afgaaneja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko se sitten hyvä asia vai?

On. On hyvä, että Euroopassa on vihdoin hyväksytty se, miten paljon onglemia tuottaa yhteiskunta, joiden jäsenillä on täysin eri arvot ja maailmankatsomus. Aiempi siirtolaisturva aiheuttaa edelleen kohtuuttomia kustannuksia ja ongelmia. Muslimin on yksinkertaisesti helpompi sopeutua toiseen muslimimaahan.

Toivon myös syvästi, että muslimien nöyristelyn aika alkaa palaa loppuun.

Oi, mä niin toivoisin että meillä suomessakin alettaisiin ajatella mitä suomalaiset haluavat, eikä mitä muslimit tarvitsevat.
Koulussa ja päiväkodeissa pääkaupunkiseudulla on enään pelkästään vallan kalaa/kasvista tarjolla ja
kaikki sianlihaa sisältävät ruoat on kaikessa hiljaisuudessa karsittu kokonaan pois.

Oi, mä niin toivoisin että meillä suomessakin alettaisiin ajatella mitä suomalaiset haluavat, eikä mitä muslimit tarvitsevat.
Tästä olen samaa mieltä, koska tasa-arvon nimissä sillä logiikalla tänne pitäisi ottaa tasapuolisesti joka puolelta maailmaa kaikkia sorrettuja (muslimit eivät todellakaan ole ainoa ryhmä) ja Suomi ei siihen kykene.

Koulussa ja päiväkodeissa pääkaupunkiseudulla on enään pelkästään vallan kalaa/kasvista tarjolla ja
kaikki sianlihaa sisältävät ruoat on kaikessa hiljaisuudessa karsittu kokonaan pois.
Sianlihasta luopuminen ei taas haittaa yhtään, proteiinin ja rasvan lähteitä on niin paljon muissakin eläin/kasvikunnan tuotteissa saatavilla ja huomattavasti maukkaampina kuin sianliha.

Lisäksi ihmettelen myös miksi muut arabimaat eivät avaa uskonveljilleen ja siskoilleen oviaan.

• Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä