Italia ei tiedä mitä tekisi niillä suomalaisten rahoilla mitkä Sanna lahjoitti Italialle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"HS Italiassa|Italia on pulassa valtavan rahapottinsa kanssa – HS lähti katsomaan, miten moniongelmainen maa yrittää käyttää kiireellä 200 miljardia."

Onneksi Suomi on niin hemmetin rikas maa että meillä on varaa laittaa rahaa korruptoituneille valtioille. Tuota naista ei olisi ikinä pitänyt päästää päättämään yhtään mistään.

"Italia saa yli 200 miljardia, vaikka kotitaloudet ovat Suomea varakkaampia ja budjetti ylijäämäinen – mistä on kyse?"

Ei, todellakaan hän ei koskaan kykene muuta kuin haukkumaan henkilöitä. Aiheeseen ei osaa ottaa kantaa, koska on se persoonallisuushäiriönsä vaikuttamassa kaikkeen meille muille normaaliin toimintaan
Sinun persoonallisuushäiriö on jo nähty. Pahimpina maniasi aikoina tuuttasit
ruudun täyteen Sanna-aiheisia ketjuja.
Italian nykyinen pääministeri on yllättänyt monet positiivisesti. Hän on pärjännyt hyvin tehtävässään. Italia on ihana maa. Minua on kerran Suomessa luultu italialaiseksi. Olin silloin hyvin otettu ja yllättynyt kohteliasuudesta.

Ketjun aiheeseen kannattaa laittaa juttu, joka on kaikkien luettavissa. Aloittaja ei mitä luultavammin ole tilaaja, ja vaikka juttu olisi luettavissa, useinkaan hänen kaltaisensa eivät juttua lue, ainoastaan otsikon ja senkin huolimattomasti tai sitä ymmärtämättä.

Haluatko keskustella itse artikkelista?
Luin jutun Hesarin paperisesta lehdestä.
Eniten jäi mieleeni projekti puiden istutuksesta kaupunkeihin. Nyt puut kasvatetaan siemenistä aikataulupulan takia. Rahoitus saa lisäaikaa sillä muuten moni hanke jää kesken.

Sinun persoonallisuushäiriö on jo nähty. Pahimpina maniasi aikoina tuuttasit
ruudun täyteen Sanna-aiheisia ketjuja.
Italian nykyinen pääministeri on yllättänyt monet positiivisesti. Hän on pärjännyt hyvin tehtävässään. Italia on ihana maa. Minua on kerran Suomessa luultu italialaiseksi. Olin silloin hyvin otettu ja yllättynyt kohteliasuudesta.
Miksi sä häpeät itseäsi?

Miksi puhut taas aapeesta, etkä ketjun aiheesta?
(y)

On ihan omanlaisensa pakkomielle kiertää ketjusta toiseen puhumassa ohi aiheen. Mikäköhän kumma ihmistä sellaiseen ajaa? Varsinkin kun samoissa ketjuissa aina kertoo, että ei kiinnosta eikä edes lue viestejä! :ROFL:

Tuon uutisen kommenttiosiosta löytyy niin hyvä kommentti, että lainaanpa sen tänne: "En voi ymmärtää, miksi me suomalaiset lahjoittamme rahaa Italialle. Italian valtio on maailman 3. suurin kullanomistaja heti Yhdysvaltojen jälkeen. Italian keskuspankin holveissa on kultaa yli 300 miljardin euron arvosta. Jos Italian valtiolla on rahapula, se voi myydä kultansa pois.

Virallisten verotietojen mukaan Italialaisten verotettava omaisuus on kaksi kertaa suurempi kuin suomalaisten verotettava omaisuus. Italiassa on alhaisempi verotus kuin Suomessa. Miksi me köyhät suomalaiset lahjoitamme rahaa rikkaille italialaisille?"

On ihan omanlaisensa pakkomielle kiertää ketjusta toiseen puhumassa ohi aiheen. Mikäköhän kumma ihmistä sellaiseen ajaa? Varsinkin kun samoissa ketjuissa aina kertoo, että ei kiinnosta eikä edes lue viestejä!

Tuon uutisen kommenttiosiosta löytyy niin hyvä kommentti, että lainaanpa sen tänne: "En voi ymmärtää, miksi me suomalaiset lahjoittamme rahaa Italialle. Italian valtio on maailman 3. suurin kullanomistaja heti Yhdysvaltojen jälkeen. Italian keskuspankin holveissa on kultaa yli 300 miljardin euron arvosta. Jos Italian valtiolla on rahapula, se voi myydä kultansa pois.

Virallisten verotietojen mukaan Italialaisten verotettava omaisuus on kaksi kertaa suurempi kuin suomalaisten verotettava omaisuus. Italiassa on alhaisempi verotus kuin Suomessa. Miksi me köyhät suomalaiset lahjoitamme rahaa rikkaille italialaisille?"
Tästä viestistäsi huomaa miten huterasti luit tämän ketjun lehtiartikkelit. Ei maksa vaivaa keskustella persujen kanssa.
Teille nauraa moni muukin kuin minä.
Koomikot saavat persuista paljon vitsien aiheita.
Harmaita kirjoittajia et erota toisistaan. Siihen sinun älykkyys ei riitä.

Yhteistyössä