U
Uimarit
Vieras
Ollaan aina käyty tikkurilan uimahallissa ja nyt haluttaisi vähän vaihtelua ja itiksen uimahalli kuulostaa mielenkiintoiselta. Eli, onko kyseinen paikka ihan oikeasti kivaa lapsiperheille ja onko lauantait hirveen täyttä? Tai itseasiassa oltaisi jo perjantai iltana menossa sinne jos se olisi hiljaisempi aikaa.