(Itä-)Vantaalaiset pinoon

Eli tänne voisivat ilmoittautua kaikki seuraa vailla olevat Itä-Vantaalta ja lähimaastosta. Jospa vaikka saataisiin tapaamisia ja tuttavuuksia aikaiseksi!
Itseäni alkaa ''yksinäisyys'' tympäännyttämään, olisi saatava aikuista juttuseuraa muistakin kuin miehestä ja sen sukulaisista ;)
Minulla on 2,5kk ikäinen tytär. Itse olen 24-vuotias.
 
Mitäs mieltä olette kimppatreffeistä? Niitä on tuolla muualla näytetty järjestettävän. Käväisin tänään neuvolan äiti-lapsi -ryhmässä ja olihan se mukava kuulla muidenkin pienokaisten parkua kuin vain omansa. :D
 
Hieno pino meillä jo! Ja kimppatreffitkin saaneet kannatusta =) Enpä osaa minäkään paikkaa ehdottaa, kun on vielä pikkuisen outoa seutua... Järkkäilemässä voisin silti olla. Meille sais tulla, mut mitenkä mahtaa 40 neliöön mahtua... Keksiskö joku isompaa tilaa??
 
Paikkahan pitäisi olla sellainen, mihin pääsee hyvin vaunuilla. Kauppakeskus Tikkurissa Tikkurilassa kahvila, missä hyvin tilaa. Olisiko hyvä vaihtoehto?? Ja jos ei omista autoa, Tikkurilan asema ihan vieressä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zipe1972:
Paikkahan pitäisi olla sellainen, mihin pääsee hyvin vaunuilla. Kauppakeskus Tikkurissa Tikkurilassa kahvila, missä hyvin tilaa. Olisiko hyvä vaihtoehto?? Ja jos ei omista autoa, Tikkurilan asema ihan vieressä :)

Juu se on tosi hyvä kahvila,ja sinne mahtuu
:) Sitten vaan aikaa katsomaan?:)
 
minä teen 2-vuorotyötä näin raskaana ollessani joten mulle ei käy kaikki arkiaamut, eikä illat eikä edes v-loputkaan.
olen siis miten sattuu töissä.. :xmas: :D
*hankala tapaus*
äitiyslomalla pääsen paremmin milloin vaan B)
 
Moi !! Sovitaanko trefat vaikka keskiviikoksi 6.2.08 klo 1030 Tikkurin kahvila ?? Katsotaan, ketkä pääsevät mukaan...Sitten seuraavat trefat voisi olla iltapäivä/alkuilta, niin työssä käyvät pääsevät mukaan....
 

Yhteistyössä