Isyystestistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja O-ou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

O-ou

Vieras
Miten toimia tilanteessa, jossa tietää olevansa raskaana mutta isästä ei varmuutta? Monta petikaveria on ollut ja nyt (vahingossa) positiivinen testi. Voiko kaverini jonka puolesta kysyn tätä vaatia isyystestin kaikille kumppaneilleen, joita on todella useita? Onko sille joku raja montako isyystutkimusta voi tehdä???

Asialla suht kiire, auttakaa jos tiedätte!!

Mitä tarkoitat "vieras"? Oikeasti kirjotuksen henkilö oon minä, en kehdannut sanoa mut ei toisaalta netissä kukaan tunnista joten voin kertoakin asian todellisen puolen.... Jokainen mies on ovuloinut (ellei sit oo vaan näytellyt) joten sen puoleen kaikki on vissiin mahdollisia!

Voi vaatia, yksi kerrallaan aletaan luultavasti testailla. Ei ole ylärajaa isäehdokkaiden lukumäärälle. Lapsen synnyttyä käyt lastenvalvojalla puhumassa, hän järjestää testit.

Mitä väliä tuollaisessa tapauksessa isyydellä on? Anna olla koko isyystutkimuksen. KAnnattaisiko myös antaa lapsi adoptioon, jos kerran ei äitikään tuon enempää ole vanhemmuuteen valmistautunut.

[QUOTE="auts";23685227]Mitä väliä tuollaisessa tapauksessa isyydellä on? Anna olla koko isyystutkimuksen. KAnnattaisiko myös antaa lapsi adoptioon, jos kerran ei äitikään tuon enempää ole vanhemmuuteen valmistautunut.[/QUOTE]

Olen ihan samaa mieltä että jos äitiksi ei ole valmis ja on tällainen jakorasia, niin kannattaisi kyllä harkita lapsen antamista adoptioon, niin voi ihan huoleti jatkaa vehtailujaan...

[QUOTE="auts";23685227]Mitä väliä tuollaisessa tapauksessa isyydellä on? Anna olla koko isyystutkimuksen. KAnnattaisiko myös antaa lapsi adoptioon, jos kerran ei äitikään tuon enempää ole vanhemmuuteen valmistautunut.[/QUOTE]

Olen ihan samaa mieltä että jos äitiksi ei ole valmis ja on tällainen jakorasia, niin kannattaisi kyllä harkita lapsen antamista adoptioon, niin voi ihan huoleti jatkaa vehtailujaan...

Yhteistyössä