Istuuko miehet ja pojat kakalla pidempään kuin naiset ja tytöt?

Istuvat, jos ottavat mukaan kännykän tai aku ankkalehtiä.
Tai siinä puhelimen näytöllä pyörii video, joka aiheuttaa hieman ylimääräistä käsiliikettä...
Luulen, että @Rätti Väsynyt on aiheen asiantuntija, vahvistanee.

Eleven per cent of people confessed to masturbating whilst pooping, and 8% opening a dating app whilst sitting on the loo were matched with someone.

 
  • Haha
Reactions: Elena777
Ei ainakaan meillä istu yhtään sen pidempään.


Mutta joo. Tunnen niitä, jotka voivat lukea vaikka sanomalehden ennenko tulevat vessasta ulos. En toki tiedä, lukevatko oikeasti vai puuhaavatko jotain ihan muuta.

(ja tähän vielä se, että espanjassa toisessa viimekerran asunnoista oli vessassa aikakausilehti ja postimyyntikuvastoja, akkarit puuttuivat kokonaan!)
 
vierailija
Ei ainakaan meillä istu yhtään sen pidempään.


Mutta joo. Tunnen niitä, jotka voivat lukea vaikka sanomalehden ennenko tulevat vessasta ulos. En toki tiedä, lukevatko oikeasti vai puuhaavatko jotain ihan muuta.

(ja tähän vielä se, että espanjassa toisessa viimekerran asunnoista oli vessassa aikakausilehti ja postimyyntikuvastoja, akkarit puuttuivat kokonaan!)
Anttilan kuvasto oli meikäläisen nuoruudessa parasta runkkumatskua.
 
Maksoitko koskaan eksän laskua? Eiku sä sanoit et kuka hesaria lukee. Etkö koskaan lukenut sitä vaan suoraan laitoit sen koiran juttuihin? Mistä tiiät et se on huono jos et ole lukenut sitä?
Mä luin joskus kauan sitten hesaria kun siinä oli vielä jotain asiaakin, eikä kaikki ollut mitään liiba laabaa...nyky hesarihan on kutistunut jo kokonsakin puolesta ja ehkä syynä voi myös olla se ettei ihmiset jaksa sitä suvakkihöttöä enää vaan lukea kun kaikilla on omatkin elämänsä jne..
 
vierailija
Mä luin joskus kauan sitten hesaria kun siinä oli vielä jotain asiaakin, eikä kaikki ollut mitään liiba laabaa...nyky hesarihan on kutistunut jo kokonsakin puolesta ja ehkä syynä voi myös olla se ettei ihmiset jaksa sitä suvakkihöttöä enää vaan lukea kun kaikilla on omatkin elämänsä jne..
Mut onhan siinä paljon muutakin kuin höttöä. Mä en oo siinä paperiversiossa huomannut mitään sen kummempaa ihan normi uutisia. Mut toki pitkä aika kun viimeksi lukenut lehtiversiota. Mut siis miten oma elämä vaikuttaa lehden lukuun? Mä en oo kyl netti versiossakaan törmänny liikaa vaihtoehto elämän juttuihin. Oisko viimonen ollu se joku tuomas ku se oli joka puhui wokesta. Muuten siellä ollut nytkin koronaa ja puolanraja hässäkkää. Vieläkö hesarissa tulee se nyt lehti joskus? Ja hesarissa oli just mielenkiintonen juttu rintasyöpätutkimuksessa kuinka pieni keksintö laakerinkuula johti magneetti tsydeemiin ja sit miten se vaikutti ja tulos oli mullistava. Ihme homma et tän suomalaisen syöpätutkimuksen rahoittaja oli pentagon eikä suomen valtio. Kyl hesarisss on paljon mielenkiintosia juttuikin aina välillä.
 

Yhteistyössä