Istukkaa jääny kohtuun ja synnytyksestä jo puoli vuotta!:0

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla on kolmannet menkat synn.jälkeen ja vuodan ku saavista ja vuoto haiseekin...yäk.Kävin lääkärissä perjantaina,kohtu aristi ja lääkäri oli sitä mieltä että mulla saattaa edelleen olla istukkaa kohdussa ja nyt on kohtutulehdus.Crp oli normaali eikä kuumetta ole mut kuulemma lähes varma kohtutulehdus on silti.Syön nyt kahta antibioottia päällekäin tämän hoitoon.

Mietityttää vain että enhän vaan syö turhaan tällästä kuuria kun kipua ei muuten ole,paineltaessa kohtu kyllä aristi aika kovaa.

Mulla on joka synn.jälkeen jääny istukkaa kohtuun,kerran on kaavittu ja muut kerrat saatu pillereillä tyhjäksi.Mulla oli heti synn.jälkeen jo yksi kohtutulehdus nyt tämän viime kerran jälkeen.Hoidettiin antibiootilla mutta kohtua ei ultrattu vaikka tuli kalvon paloja jne...Ihmettelen miksei nytkään kohtua ultrata vaan odotellaan jos kuuri ei tehoa ja tuun tosi kipeäksi?Mulla siihen selvä alttius kuitenkin on kun näin on käynyt joka ikinen kerta.(8 synnytystä)Lähete sairaalaan on kyllä valmiina.

Synnytyksestä on siis jo puolivuotta aikaa.Tuntuu aika oudolta että olis näin pienin oirein menny tähän asti.Onko muilla kokemuksia kohtutulehduksesta?

mulla myös kuopuksen synnyttyksestä jäi istukkaa kohtuun mitä alettiin epäillä vasta kun jälkivuoto ei meinannut ollenkaan loppua, 4kk jälkeen siis vasta kaavittiin. Mulla ei siis sen 4kk aikana mitään tulehdusta vissiin kait ollut eikä kipuja mutta jälkivuotoa oli ja kaavinnassa sit huomattii et ihan pieni retale oli jäänyt ja luultavasti jossain vaiheessa olis voinu aiheuttaa tulehduksen tai jotai

Mulla oli aikanaan 6 vko synnytyksestä kun vasta huomattiin että istukan palanen oli kohtuun jäänyt. Ultrasivat kyllä heti ja ottivat palan pois (näkyi onneksi kohdunsuulta). Olisivat myös kaapineet jos ei olisi noin helposti saatu pois. Todella omituista ettei sulla ole ultrattu ollenkaan!

Yhteistyössä