Istukka kohdunsuun päällä, vuotelua. Kokemuksia?

Onko kenelläkään kokemusta siitä että istukka on kohdunsuun päällä? Mulla viime perjantain ultrassa näin todettiin asian olevan. Onko muita samassa tilanteessa olleita käsketty välttämään rasitusta, seksiä ym? Mua ei, lääkäri vaan totes että tää on aika tavallista että istukka on niillä paikkeilla..Ja tänään kannoin kauppakassia reilun kilometrin matkan, ja ajoin tunnin nurmikkoa..Äsken vessassa lorahti ruskeeta verta taas pönttöön ja paljon :'(

Kyllä tästä hätäilee, vaikka lääkäri sanoi ettei syytä huoleen. Kun ei pojasta tullu mitään vuotoja kertaakaan, ja nyt nää vuodot alkoi jo 24.4, ja jatkuneet siis kohta kuukauden ajan. Kertaakaan ei kirkasta verta oo tullu eikä hyytymiä, mutta punaruskeeta/oranssia ja tummanruskeeta kylläkin..

Heinis ja rakas 13+4
 
Hep!

Mulla oli kanssa istukka ihan täysin kohdun suulla ja viikolla 8 tuli yht´äkkiä tunne pissahädästä ja vessaan kun ehdin niin olin polviani myöten veressä. Siis sitä todellakin tuli. Siitä sain 2 päivää saikkua eikä mitään rajoituksia tms. Sitten meni pari viikkoa ja olin pakkailemassa muuttotavaroita puolipäivää elikkäs sellaista kumartelua, en siis mitään painavia edes kantanut vaan ihan vaan pakkailin. Kun tulin kotiin ja nousin autosta niin taas "vähän" lirahti, silloin meni sukatkin pyykkiin...

Sitten tulikin saikkua vaikka teen toimistotyötä ja käskettiin välttää rasitusta ja yhdyntöjä jne. Vuoto oli vaihtelevasti runsasta ja vähäistä, mutta ilman sidettä ei päivääkään pärjänny. Aina piti käydä näytillä keskussairaalassa kun saikku oli lopussa mutta sitä kesti aina tuonne viikolle 24-26 (en muista) saakka.

Oli todella pelottavaa, eikä siitä raskaudesta kyllä nauttinut. Ja vuoto oli pääasiassa juuri kuvaamasi väristä, ainoastaan nämä suurimmat "liraukset" olivat ihan kirkasta.

Jaksamista! Toivotaan että menee pian ohi!
 
unicorn
Minulla todettiin sama tilanne viikolla 10, alkoi todella runsas kirkkaanpunainen vuoto isoine hyytymineen. Heti rapsahti saikkua ja päälle yhdyntä- ja rehkimiskiellot, kaiken kaikkiaan 10 viikkoa olin saikulla. Rakenneultrassa sitten vasta istukka oli siirtynyt pois kohdunsuulta. Nyt viikkoja 36 ja risat, ei mitään vuotoja tai muuta ole ollut enää vaikka koko ajan takaraivossa pelko koputellut. Koeta jaksaa, todennäköisesti tilanteesi normalisoituu kun kohtu kasvaa tarpeeksi. :hug:
 

Yhteistyössä