Istukka etuseinämässä/liikkeet loppuraskaudessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen viikolla 39+1 ja vauvan liikkeet on tuntuneet pari päivää todella vaimeina. Vauva oli maanantain neuvolassa laskeutunut ja ilmeisesti myös kiinnittynyt ja eilen vatsa tuntui valahtaneen vielä alemmas, mietinkin että voiko vauva olla nyt niin istukan takana "piilossa" että liikkeet ovat siksi hennompia? Liikkeitä kyllä tuntuu mutta ei niin voimakkaina kuin esim toissapäivänä milloin vatsa oli vielä selvästi ylempänä.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Mulla ylipäänsä kaveri hiljeni loppuviikoilla, paljoo mahtunu liikkumaan. Mut hyvin se voi ja odotteli vaan lisätilaa.

Mulla sama kokemus. Mula on kaikki raskaudet menneet käynnistykseen asti, jaoon rampannut äitiyspkl:lla aika usein. Siel on ohjeistettu että kaikki liikkeet lasketaan, ne vaimeammatkin Jss vauvalla on hätä, se ei liiku ollenkaan. Aina voi toki soitta synnärille ja kysyä, jos on huolissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Mulla ylipäänsä kaveri hiljeni loppuviikoilla, paljoo mahtunu liikkumaan. Mut hyvin se voi ja odotteli vaan lisätilaa.

Mulla sama kokemus. Mula on kaikki raskaudet menneet käynnistykseen asti, jaoon rampannut äitiyspkl:lla aika usein. Siel on ohjeistettu että kaikki liikkeet lasketaan, ne vaimeammatkin Jss vauvalla on hätä, se ei liiku ollenkaan. Aina voi toki soitta synnärille ja kysyä, jos on huolissaan.

Niin muakin pidettiin käyrillä jne...mut kaikki ok.

Yhteistyössä