istuimen laitosta autoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva

Vieras
Mitä tekisit??

Eli mulla on istuin missä on painorajoitus näin että 0-10kg selkä menosuuntaan ja siintä etenpäin naama menosuuntaan..mutta kun lapsi on vasta 9kk mutta painaa jo yli tuon 10kg. Ei vaan huvittais sitä laittaa naama menosuuntaan päin istumaan!!!

Luultavasti on tosiaan niin että saa aikaisintaan sitten kääntää kun lapsi on kymppikiloinen, mutta saa olla pisempäänkin.
Mutta jos tosiaan on niin että 10kg pitäisi kääntää nenämenosuuntaan niin suosittelen istuimen vaihtoa.
tai niin minä ainakin tekisin.

jos siinä selkeesti KIELLETÄÄN selkä-menosuuntaan yli 10kg niin en sillon sitä niin käyttäis...sehän on samaan verrattavissa kun että olisi väärin asennettu istuin tai painoon sopimaton istuin. Painon mukaanhan ne istuimet määräytyvät ei iän.

Eikö se tarkoita että aikaisintaan 10kg painavan lapsen saa kääntää kasvot menosuuntaan? Ei kai se mikään yläraja sentään ole :snotty:
Jos on niin on kyllä ensimmäinen kerta kun moisesta istuimesta olen kuullut.
Minkä merkkinen ja niminen istuin on?

Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:
Eikö se tarkoita että aikaisintaan 10kg painavan lapsen saa kääntää kasvot menosuuntaan? Ei kai se mikään yläraja sentään ole :snotty:

Veikkaan, et kyseessä on Carenan istuin ja mulla on sellainen käsitys, että tosiaan pitäisi kääntää kun painoraja tulee täyteen.

Alkuperäinen kirjoittaja olisko näin?:
Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:

Veikkaan, et kyseessä on Carenan istuin ja mulla on sellainen käsitys, että tosiaan pitäisi kääntää kun painoraja tulee täyteen.

joo on, ja en oo sitä itse ostanut. sain se siskolta. nyt mietin että otanko käyttöön sitä ollenkaan

Yhteistyössä