Isovanhempien joululahjat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ninni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Ninni"

Vieras
Mitä aijotte ostaa isovanhemmille joululahjaksi?

Minä olin ajatellut miehen vanhemmille joululahjaksi yhteistä herkkukoria, jossa voisi olla mm. glögiä, pipareita, kynttilöitä, servettejä ym. kuitenkin jotain melko edullista, kun meillä on taloustilanne melko huono.

No mies oli sitten mennyt kysymään vanhempiensa lahjatoiveita ja äitinsä toivoo lahjakorttia jalkahoitoon (maksaa noin 50e) ja isänsä verkkapukua.. Toivottavasti eivät pety, jos eivät saa toivelahjojaan :(

Meillä isovanhemmat aina toitottavat, ettei todellakaan tarvitse mitään heille ostaa. Joten mun mielestä aika outoja isovanhempia, että ihan suoraan sanovat jotain haluavansa, etenkin jos heillä tietoa teidän taloustilanteestanne... Me ollaan usein teetetty lapsista vuosikalenterit, anopille oon tilannut naisten lehtiä jne.

Isovanhempia mulla ei enää olekaan. Omille vanhemmilleni ajattelin kans jotain herkkukorin tyylistä: siihen ehkäpä viiniä ja itsetehtyjä makeisia nyt ainakin. Nekin aina toitottavat etteivät tarvi mitään. Viime jouluna annoin lapsestani tehdyn kuvakirjan, tykkäsivät kovasti. Anoppikokelaasta en vielä tiedä.

Kyllä he tietävät meidän taloustilanteen. Mies on ollut lomautettuna ja itse olen kotihoidontuella. Ei lähetetä joulukorttejakaan tänä vuonna säästösyistä :(
Vietetään joulu miehen vanhempien luona ja voin jo kuvitella heidän ilmeensä, jos eivät saa toivomaansa lahjaa..

Mies varmaan kuvitteli, että vanhempansa sanovat ettei tarvitse mitään erityistä (niinkuin ovat aikaisempina vuosina sanoneet). Ei hän ole yksinkertainen, mutta mokasi kyllä kysymällä joululahjatoiveet heiltä..

Enpä usko, että pettyvät. Lienevät fiksuja isovanhempia. Itse olemme ostaneet välillä kalliimpia, välillä halvempia lahjoja. Ajatus tärkein. Meillä tosin molemmat töissä.

Yhteistyössä