Sanoisin että sitte avustetaan jos oma perhe ei joudu MISTÄÄN sen takia luopumaan. Ja toisaalta miksi pitäis avustaa, sairastelua, väliaikainen tilanne vai mikä.Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2006 klo 08:42 vieras ap kirjoitti:No nyt kuulet... Mies sisaruksineen on päättänyt avustaa anoppia (leski) 140 e kuussa, kun on niin paljon menoja anopilla. Asuu omistusasunnossa josta lainaa (kolmio) mutta ei aikomustakaan muuttaa halvempaan. Tähän asti anopilla on kyllä riittänyt rahaa mm. matkusteluun, mutta ruokaan sitten kuulemma ei. Tämä lasten avustus täytyy hoitaa käteisellä ettei menetä asumistukea. Mua vaan niin kyrsii tämmönen, meilläkin on ihan riittävästi asuntolainaa, minä lapsen kanssa kotona, eikä vakituista työpaikkaa... :/
Onko mummo sitten aiemmin avustanut lapsiaan paljon, opiskelussa asuntojen hankinnassa, tai muussa vastaavassa, kun on joutunut asuntolainan vanhemmalla iällä ottamaan? Tai siis ovatko lapset saaneet perinnön isästään, ja näin mummo jäi heikommalle?Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2006 klo 08:42 vieras ap kirjoitti:No nyt kuulet... Mies sisaruksineen on päättänyt avustaa anoppia (leski) 140 e kuussa, kun on niin paljon menoja anopilla. Asuu omistusasunnossa josta lainaa (kolmio) mutta ei aikomustakaan muuttaa halvempaan. Tähän asti anopilla on kyllä riittänyt rahaa mm. matkusteluun, mutta ruokaan sitten kuulemma ei. Tämä lasten avustus täytyy hoitaa käteisellä ettei menetä asumistukea. Mua vaan niin kyrsii tämmönen, meilläkin on ihan riittävästi asuntolainaa, minä lapsen kanssa kotona, eikä vakituista työpaikkaa... :/
Kaupallinen yhteistyö: Storytel