Isovanhemmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Vanhempani kävivät kylässä viikonloppuna juuri ennen vappua. Eilen äitini soitti nyreissään, että ei sitten kutsuttu heitä vapuksi meille. Sanoin, että oltiin lasten kanssa lakituksessa ja vapputorilla. Äitini olisi halunnut, että paistamme munkkeja ja istuskellaan ja jutellaan. Noh, ei ehkä ihan alakoululaisten mieleen sellainen vappu. Toki munkit heille kelpaa. Ilmoitti sitten, että käskee veljeni perheineen vappupäiväkahville. He kun ovat niin mukavia ihmisiä. Samaan syssyyn ilmoitti, että hyvä vaan etteivät tulleet koska eivät ole koskaan pitäneet miehestäni.
Nyt vasta tämän vuoden olen alkanut olla loukkaantumatta vanhempieni puheista. Toki ne sattuu, mutta en ota enää asioita itseeni samalla tavalla. Ei siihen mennytkään kuin 30v... Ennen olisin syytellyt itseäni ja miettinyt miksi en kelpaa.

[QUOTE="vieras";28414314]Kyllä syy on sussa. Olisi ollut fiksua kutsua vanhemmat vappuna kylään eikä aikaisemmin. Meillä ainakin isovanhemmat kutsutaan just aattona kahvittelemaan.[/QUOTE]

Voi taivas. Ei kenenkään ole pakko kutsua ketään kylään ja varsinkin jos ei todellakaan ole haluja olla kotona, vaan halutaan lähteä ihmisten ilmoille. Olisihan ap:n äiti voinut itse järjestää vapun ja kutsua kylään, mutta pitää itse suunnitella oman tyttären perheenkin elämä ja syyllistää ja haukkua. ERoon tuollaisista isovanhemmista.

Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Mun mutsi valittaa nyt fb:ssä, että siellä se HEIDÄN lapsenlapsensa (meidän muksu) viettää laatuaikaa "väärien" ihmisten kanssa ja heidät on hyljätty kokonaan ja suljettu pois lapsen elämästä. Ja että kuinka nää toiset, eli VÄÄRÄT isovanhemmat nyt vaan yrittävät ostaa meidän suosiota, ennen toisen syntymää, kun kerran täälä nyt ovat kyläilemässä.
Ja juu, molemmilla välimatkaa 500km, miehen vanhemmat vaan saavat aikaiseksi tulla välillä kylään, toisin kuin omani.
Ja ostavat tosiaan suosiota, mutsini "tietää" heidän ostaneen meille uudet yhdistelmävaunut. Itse valittiin ja ihan omalla rahalla, käteisellä ne maksettiin. Mutta kun ne sattui tulemaan kaks päivää aikaisemmin kuin miehen vanhemmat niin hehän ne ovat maksaneet, koska eihän meillä VOI olla rahaa sellaisia määriä? |O

Ja ei, me ei olla mitään opiskelijoita, mä muksun kans himas, mut mies saa tekemästään työstä ihan reilua palkkaa ja ollaan velattomia joten...

Mutta kyllä meodän äiti tietää. Siltä voi kysyö ihan mitävaan, varmaan teidän muidenkin asioista! Pitäkää varanne!

Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Mun mutsi valittaa nyt fb:ssä, että siellä se HEIDÄN lapsenlapsensa (meidän muksu) viettää laatuaikaa "väärien" ihmisten kanssa ja heidät on hyljätty kokonaan ja suljettu pois lapsen elämästä. Ja että kuinka nää toiset, eli VÄÄRÄT isovanhemmat nyt vaan yrittävät ostaa meidän suosiota, ennen toisen syntymää, kun kerran täälä nyt ovat kyläilemässä.
Ja juu, molemmilla välimatkaa 500km, miehen vanhemmat vaan saavat aikaiseksi tulla välillä kylään, toisin kuin omani.
Ja ostavat tosiaan suosiota, mutsini "tietää" heidän ostaneen meille uudet yhdistelmävaunut. Itse valittiin ja ihan omalla rahalla, käteisellä ne maksettiin. Mutta kun ne sattui tulemaan kaks päivää aikaisemmin kuin miehen vanhemmat niin hehän ne ovat maksaneet, koska eihän meillä VOI olla rahaa sellaisia määriä? |O

Ja ei, me ei olla mitään opiskelijoita, mä muksun kans himas, mut mies saa tekemästään työstä ihan reilua palkkaa ja ollaan velattomia joten...

Mutta kyllä meodän äiti tietää. Siltä voi kysyö ihan mitävaan, varmaan teidän muidenkin asioista! Pitäkää varanne!

:)

Yhteistyössä