isot tissit vai hyvä perse?

  • Viestiketjun aloittaja mulla on
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27960238]Mutta läski nainen jää todennäköisemmin ilman, kuin hoikka siskonsa.[/QUOTE]

No ainakaan samasta miehestä ei ehkä kannata kilpailla...

Paitsi jos mies tykkää pehmeästä ja pyöreästä.
Paitsi jos hoikka sisko on aivoton kana ja pyöreä tottunut hurmaamaan älyllään.
Paitsi jos hoikka sisko on finninaama ja pyöreällä söpöt hymykuopat.

Kaik on niin suhteellista.
 
-minä
Peppuni on ihan sopiva, mutta tissit onnettomat. Mielelläni huolisin isommat ja nätit tissit, mutta toisaalta vain ja ainoastaan ulkonäön vuoksi. Lenkkeillessä pienet paremmat ja imettäminenkin on niillä ollut helppoa.
 
"vieraS"
Peppu. Rinnat voi olla yhtä kauniit niin A- kuin F-kuppinakin, koko ei ole se oleellinen asia rinnoissa. Peppu sen sijaan voi olla hyvä tai huono. Hyvä peppu kertoo usein jotain kantajastaan (=onko pitänyt itsestään huolta).
 
-minä
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27963420:
kun kerran tiiät niin selitäppäs mullekkin. :O
Tiedän hyvinkin. Imetysaikoina liivikoko oli 70c ja nyt taas tuon 70aa ja ero on huomattava. Varsinkin nyt kun se täyte on lähtenyt kävelemään, niin rinnat on kuin roikkuvat rusinat.
 
"mie"
[QUOTE="vieraS";27963440]Peppu. Rinnat voi olla yhtä kauniit niin A- kuin F-kuppinakin, koko ei ole se oleellinen asia rinnoissa. Peppu sen sijaan voi olla hyvä tai huono. Hyvä peppu kertoo usein jotain kantajastaan (=onko pitänyt itsestään huolta).[/QUOTE]

Kerros millainen on oikein hvä peppu, kun mietin tässä, että oiskohan mulla jopa.. Millainen peppu kertoo, että on pitänyt itsestään huolta?
 
"vieras"
[QUOTE="mie";27963463]Kerros millainen on oikein hvä peppu, kun mietin tässä, että oiskohan mulla jopa.. Millainen peppu kertoo, että on pitänyt itsestään huolta?[/QUOTE]

Pyöreä, ei lättänä tai pelkkää hyllyvää läskiä. Ei ylisuuri. Eli siis liikunta vaikuttaa peppuun helpostikin, ja sitä siis tarkoitin tuolla itsestään huolta pitämisellä. Liikunnallisilla ihmisillä on hyvin harvoin huonoa peppua, enkä tarkoita liikunnallisella mitään himourheilijaa.
 

Yhteistyössä