Isot tissit ja pienet nännit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyy epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyy epätoivoinen

Vieras
Onko se ihan yleistä että kun on isot tissit niin sitten nännit on pienet ja nännipihakin on aika pieni, tuntuu että pienempitissisillä on huomattavasti sisommat nännit ja nännipiha, onko se jotenkin automaattista?

Alkuperäinen kirjoittaja kysyy epätoivoinen;23374998:
Onko se ihan yleistä että kun on isot tissit niin sitten nännit on pienet ja nännipihakin on aika pieni, tuntuu että pienempitissisillä on huomattavasti sisommat nännit ja nännipiha, onko se jotenkin automaattista?

no eiköhän kaikilla oo erilaiset tissit.Et kai se on normaalia.En oo kuullutkaan et ois vaan tietynlaisia tissejä. Järki käteen.Isot on murheet.

Mulla on ollut aina valtavat nännipihat riippumatta rintojen koosta. Teininä mulla oli b-kuppi ja tällä hetkellä viimeisillään raskaana e-kuppi. Nännipihat ovat kaiken lisäksi laajentuneet rintojen kasvaessa. Nyt raskausaikana kun nännien väri on tummentunut verilettujen värimaailmaa vastaavaksi (ja minulla on erittäin vaalea iho muuten), niin näytän aika vinkeältä. Miehenikin on nauranut, että vauvan täytyy olla umpisokea, jos ei suu näihin minun "maalitauluihin" osu :D

Minulla ei ole koskaan muutenkaan ollut mitenkään kiinteät rinnat (en ole koskaan läpäissyt kynätestiä.. tai ehkä joskus 15-vuotiaana). Silti rakastan rintojani ja niin tekee myös mieheni <3 :)

Mulla on suht mukavan kokoiset rinnat ja pienet nännipihat ja erittäin pienet nännit. En ole kokenut sitä koskaan ongelmaksi ja hyvin on kaksi lasta saanut pienistä nänneistäkin juotua maitoa :D

Mä oon kerran nähnyt sellaiset jättinännit ettei mitään rajaa. Ne on varmasti kärsimys, sekä naiselle itselleen, että mahdolliselle imeväiselle, et halua sellaisia.