isot tallovat pienet jalkoihinsa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienemmän asialla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pienemmän asialla

Vieras
Minkä takia Helsinki voi noin vain ryöstää muilta kunnilta maa-alueita?
Minusta tuo on todella törkeää!! Olisi Helsinki saanut maksaa Sipoolle ja vantaalle ihan oikean kauppa hinnan alueista !!

Tämä ei välttämättä ole asioita mikä kiinnostaa tällä palstalla, mutta kyllä mielestäni tällaiseen asiaan pitäisi meidän kansalaisten puuttua, mehän ne idiootit olemme sinne eduskuntaan valinneet!!

Se on vähän sama kun joku öky astelisi tänne meille ja sanoisi että tämä asunto on mun, pakkaa tavarasi ja lähe lätkimään...

Nyt Helsinki ryösti ilmasta maata, ja kaavoittaa alueen ja myy sieltä miljoonilla euroilla tontteja eli pieni hävisi ja iso pistää rahoiksi, TÖRKEÄÄ!!!

Olisihan sipoo ja Vantaa voinut itse kaavoittaa nämä alueet ja myydä tontteja Helsinkiläisille tai kelle tahansa ja rahat olisi tullut oikeaan ositteeseen!!!

Jos Helsinki haluaa välttämättä laajentaa rajojaan, kuuluu mahdollinen rahallinen tulo niille kunnille joilta maa ryövättiin!!!!

Niin mäkin ajattelin ilmoittaa tuolle naapurin poikamiehelle, ettei se tartte kaksiota.. me otetaan sen makuuhuone ja tehdään eteisestä ovi sinne!!

Periaatteessa ihan sama asia, mutta pienemmässä mitta kaavassa..

Sipoo teetti vaikka minkälaisia kamppanioita, ja olisi halunnut kansan äänestyksen asiasta, jos sipoolaiset olisi saanut päättää Helsinki ei olisi saanut mitään!! Itse asun Vantaalla enkä edes ollut kuullut että Vantaaltakin yritetään ryöstää alueita!!!

Alkuperäinen kirjoittaja pienemmän asialla..:
Sipoo teetti vaikka minkälaisia kamppanioita, ja olisi halunnut kansan äänestyksen asiasta, jos sipoolaiset olisi saanut päättää Helsinki ei olisi saanut mitään!! Itse asun Vantaalla enkä edes ollut kuullut että Vantaaltakin yritetään ryöstää alueita!!!

Ei Vantaalta mitään ryöstetä, tarjosivat ihan itse

Yhteistyössä