Isot rinnat miesten mieleen

  • Viestiketjun aloittaja Lautarintainen äiti
  • Ensimmäinen viesti
Lautarintainen äiti
Miksi miehet vahtaavat isorintaisia naisia? Omalla miehelläni kuola valuu suusta, kun hän näkee naisen, jolla on DD-, F- tai G-kupin rinnat.

Onko naisen arvo miehen silmissä todellakin kiinni vain rintavarustuksen koosta? Siltä ainakin minusta tuntuu. Minusta on todella masentavaa, että parisuhteessa (pian 20 vuotta) elävä mies saa tyydytystä vieraiden isorintaisten naisten katselusta.

Ovatko isorintaiset naiset seksikkäämpiä kuin A-, B- ja C-kuppiset? Entä ovatko jopa parempia sängyssä? Enää en ihmettele, miksi niin monet tavalliset naiset ovat tyytymättömiä rintoihinsa. He käyvät rintaleikkauksissa ja suurennuttavat rintojaan silikoni-implanteilla. Kyllä naisen itsetunto kärsii, kun oma mieskin ihailee isorintaisia naisia. Miehille näyttää riittävän pelkät rinnat. Vaikka naisen naama olisi kuin petolinnun #&%?$!*, miesten kiinnostus herää, kun naisen rintavarustus on vain riittävän suuri.
 
pahasilmä
Mä oon ainakin seksikäs, vaikka mulla on todella pienet rinnat.
Mun mies ei muuten ikinä katso toisia naisia, ainakaan niin törkeästi, että minä sen huomaisin.

Sun miehes on ehkä vaan jäänyt pentuna ilman tissimaitoa tai sen aivot ei oo kehittynyt sellaseks ku aikuisilla ihmisillä yleensä. Ei se seksikkyys ole tisseistä kiinni, mua ainakin katotaan ihan tarpeeksi, vaikka mulla onkin pelkät nännit.

Sun mies on vaan pösilö. Ja vähän yksoikonen, jos luulee, että rinnat liittyy seksiin millään tavalla. Tissithän on sitä varten, että niistä tulee maitoa. Vaan aikuiset miehet ainakin yleensä syö mieluummin leipää, perunaa ja lihaa ;)

Eikä sun tisseissä oo vikaa, vaan sun miehen aivot vaan sattuu oleen rusinat. :D
 
mies
En ole koskaan ihastunut naiseen rintojen perusteella. Kokonaisuus rulez! Ei muuta kuin miehelle terveisiä, että "hold your horses". Ei se himo koskaan tyydyty. Halut pitää suunnata oikeaan kohteeseen. B) :kieh:
 
pessimisti
Höpö höpö, mutta yritän nyt juitenkin hieman pönkittää laskenutta itsetuntoasi. Minä en ainakaan ole järin ihastunut isoihin rintoihin kyllä se kokonaisuus ratkaisee. Eilen katselin vaimoni A-kuppisia jotka vielä melkein nelikymppisellä läpäisisivät kevyesti "lyijykynätestin" että silleen.

Mutta toisaalta makunsa kullakin sanoi musti kun...
 
Lautarintainen äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 18:57 Vieras kirjoitti:
No kyllä miehessäsi on pahasti vikaa jos VIELÄ 20 vuoden jälkeen katselee toisia. :/
Tämä ongelma on siis tainnut olla olemassa jo silloin kun tapasitte?
Näin on. Mieheni oli isorintaisten naisten perään jo seurusteluaikanamme. En osannut kiinnittää asiaan silloin huomiota. Olisi varoituskellojen pitänyt soida päässä, että kaikki ei ole kunnossa.

Vuosien mittaan tämä DD-, F- ja G-kuppisten naisten ihailu on alkanut käydä luonnon päälle. On todella ärsyttävää, kun mies vahtaa esim. uimarannalla, kylpylässä, kadulla ja kylässä naisten rintavarustusten kokoa. Saattaapa jopa kommentoida, että heillä on työpaikalla sitten isorintainen nainen!

Ehkäpä mieheni unelmissa onkin tuollainen upea melonirinta. Tiedä häntä tietääkö häntäkään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 18:57 Vieras kirjoitti:
No kyllä miehessäsi on pahasti vikaa jos VIELÄ 20 vuoden jälkeen katselee toisia. :/
Tämä ongelma on siis tainnut olla olemassa jo silloin kun tapasitte?
Miksei katsella saa. Sehän on terveen miehen merkki! Kun loppuu katselu eli mielenkiinto niin loppuu myös seksi. Sitten täällä parut kun mies ei anna! :kieh: :kieh:
 
mies vailla vertaa
Koolla ei minusta ole juurikaan väliä. Se miten ne kantaa, sillä on. Mutta kauneushan on katsojan... Niinpä.

Omallani ei ole isot rinnat, mutta kylläpä minä niistä vaan niin kauhiast tykkään.
 
Taivas
Voi miten iloinen olen, että voin kertoa sinulle tämän:

olen itse nainen ja olen käsittelyt psykoterapiassa sitä, miksi olen niin kiinnostunut ja miksi kiihotun isoista rinnoista-!! olen ollut tästä myös todella ahdistunut, sillä se kummastuttaa voimakkuudellaan !

psykoterapeuttini selitti asian niin, että rinnat ovat merkityksellisen tunnelatauksen sisältävä kohde niin naisille kuin miehillekin: ne ovat edustaneet ensimmäsitä turvaa elämässä; myös niille, joita ei ole imetetty; rinnat ovat lähinnä vauvan vartaloa myös silloin, kun vauva on äidin sylissä, vaikkei imettäisikään. Usein "rintojen kaipuu" sekoitetaan seksuaaliseksi haluksi- siis onhan siinä sitäkin- mutta useimmiten ja etenkin korostunut halu!! kertoo siitä, että ihminen kaipaa TURVAA, ihmistä, keneen luottaa niin,että voisi VAIN olla ja että olisipa joku, joka pitäisi lämpimässä sylissä :heart: . Ja tämän jälkeen minulla ainakin loksahti kaikki palat kohdilleen; olen jäänyt jo varhaisessa vuorovaikutuksessa äitini kanssa vaille pyyteetöntä rakkautta, vaikka muuten äitini hoitikin kaikki tiptop, lisäksi elämäni on ollut aiemmin hektistä ja olen myös kokenut kovia ja itsekin hakenut oikein jännitystä! Mutta kyllä se niin on, että TURVAA jos mitä minä ainakin kaipaan :) . Ehkäpä siis...? :)
 
  • Tykkää
Reactions: leeeya
Eiköhän aika suuri osa miehistä vilkuile/katsele muidenkin naisten rintoja, ilman sen kummempaa tarkoitusta tai aikomusta mistään muusta. Ihan niin kuin ei naiset katselisi myös esim. miesten pakaroita. Ja yhtälailla ne miehet katsoo niitä rintoja koosta riippumatta, niin isoja kuin pieniäkin. Ja ainakin kaikki rinnat jotka itse olen paljaana nähnyt ovat olleet aina kauniita. Vaikka kokoja on ollut laidasta laitaan, niin eivät yhdetkään rinnat ole ikinä olleet mielestäni rumat tai milläänlailla huonot, erilaiset vain. Ja jos kaikilla olisi samanlaiset ja samankokoiset rinnat, niin sehän se vasta tylsäksi elämän tekisikin, vaikka ne olisikin kuinka nätit.
 
mies
En voi sanoa että erityisesti ja tietoisesti katselisin muiden naisten rintoja, mutta jos jonkun ihmisen näkee kokonaisuutena, niin kyllähän siihen kokonaisuuteen silloin rinnatkin kuuluu, halusi niitä nähdä tai ei. Enää en vain kiinnitä niihin huomiota niin kuin ennen, poikamiesaikoina. Nyt vain näen rintoja riittävästi kotonakin, että ei niitä tarvitse muualla katsella!

Vaimollani on kuitenkin DD-kupin rinnat ja mielestäni ne ovat kauneimmat ja ihanimmat mitä ikinä olen nähnyt, mutta toivoisin niiden olevan sen verran pienemmät, että olisi helpompi löytää sopivia vaatteita, harrastaa liikuntaa yms. ilman niska- ja hartiakipuja.
 
Mies
Omassa vaimossa ennen seurustelua kiinnitin ensinnä huomiota isoihin rintoihin ja sen jälkeen "tutustuin" muutenkin, että olisiko kiinnostava nainen. Sillä tiellä ollaan ja naimisissa kohta 15 v. Tunnustin tämän asian vaimolleni oltuamme 10 v. naimisissa. Eipä vaimo siitä huonoa tykännyt.

En hyväksy asiaa, että miehet kertovat vaimoilleen, että minkälaiset rinnat kullakin on.

Rehellisyyden nimissä tunnustan, etten poikamiehänä kiinnostunut pienirintaisista tytöistä / naisista. :ashamed:

Onneksi meitä on moneen junaan ja kaikilla ei ole asialle väliä ja tiedän monia miehiä, jotka pitävät nimenomaan pienirintaisia kauniina.
 
mvv
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 10:44 vierasmies kirjoitti:
On meitäkin, joista pienet tisut ovat sekxyt ja isoista tulee mieleen anoppi. :x Kyllä hoikka, urheilullinen, kiinteä kroppa on silmälle iloa. =)
näin. ja tuollaiseen hoikkaan timmiin kroppaan ei ees mitkään dd:t sovi milläään tavalla
 
Ja on meitä naisia, jotka emme kaipaa isoja rintoja itsellemme. Silikoneilla toki saisi kauniit normaalikokoiset, mutta isot luomut ja edes normaalit harvoin nyt niin kauniita ovat ainakaan omasta mielestäni (enkä katso nyt siis seksuaalisessa mielessä, vaan esteettisessä). Nuorillakin synnyttämättömillä voivat usein roikkua vyötäröllä suippoina jne. Näin on näreet. Ts. oli niin tai näin, ei koskaa hyvä eli ei kannata verrata. Olla tyytyväinen kokonaisuuteen tms.
 
Tänne ei kai naisten saisi vastata.. mutta vastaan silti.

Joku sanoi, ettei hoikkaan/urheilulliseen kroppaan käy isot rinnat. Noo.. en tiedä käykö, mutta mulla sellainen yhdistelmä on.

Sen kyllä huomaa, että rinnat on nykyajan naisille "kompastuskivi". Salillakin naiset vahtaavat siihen malliin että "tuolla on varmaan silkkarit" ja kääntävät sitten katseensa äkkiä pois kun niitä katsoo.

Joo, ja ON AITOA tavaraa koko kroppa.
 
niinpä
Ja mä ainakin saan monesti vihaisia katseita.... siis tuijotetaan (naiset) mun rintoja ensin ja sen jälkeen mua halveksivasti. EN pukeudu paljastavasti.
En mä kuulkaas sille mitään mahda minkä kokoiset rinnat mulla on. Miettikääpäs "vihaajat" sitä.. Mun mielestä saan vihat niskaani aivan syyttä. Koskaan en ole kenenkään miestä vokotellut enkä aio niin tehdäkään. Mulla on hellä ja rakastava mies. Joskus vaan tulee paha mieli, kun mulkoillaan vihaisesti.. :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2006 klo 11:05 niinpä kirjoitti:
Ja mä ainakin saan monesti vihaisia katseita.... siis tuijotetaan (naiset) mun rintoja ensin ja sen jälkeen mua halveksivasti. EN pukeudu paljastavasti.
En mä kuulkaas sille mitään mahda minkä kokoiset rinnat mulla on. Miettikääpäs "vihaajat" sitä.. Mun mielestä saan vihat niskaani aivan syyttä. Koskaan en ole kenenkään miestä vokotellut enkä aio niin tehdäkään. Mulla on hellä ja rakastava mies. Joskus vaan tulee paha mieli, kun mulkoillaan vihaisesti.. :(
Ketkä mulkoilee? Itse olen tyytyväinen vartalooni, vaikka en ole isorintainen. En myöskään ihaile isorintaisia, enkä toivoisi sellaisia itselleni. Luulen, että myös ns. naiselliseen puheeseen kuuluu valitella rintojen kokoa, muotoa, takapuolen kokoa, muotoa. Pääasia, että vikaa löytyy.

Ylipäätään naisten/miesten on vaikea hyväksyä, että nainen on tyytyväinen vartaloonsa. Täällä pohjolassa pitäisi pukeutua säkkiin, peittääkseen pienet rinnat tai "liian" isot...makkarat tai "liian" hoikan varren. Pääasia on haluta jotakin, mikä itselle vastakkaista.
 
  • Tykkää
Reactions: JustSe
pahasilmä
En tajua tota, että pitää mulkoilla toisia vihaisesti. Minkäs ihminen näölleen mahtaa. Minä en mulkoile ketään vihaisesti, vaan yritän hymyillä ihmisille pääasiassa. Minuakin on mulkoiltu ikävästi, vaikka mulla ei tissejä olekkaan. Se on ikävän tuntuista.

Lakatkaa mulkoilemasta muita ihmisiä!
 
niinpä
..niin siis naiset mulkoilee. En ole koskaan huomannut, että miehet mulkoilis vihaisesti. Mä en mitenkään yritä tuoda itseäni esille tms. Pakko kai täällä on ulkonakin välillä liikkua. Anteeksi nyt vaan kaikki mulkoilijat, jos mulla on rinnat kokoa d-kuppi. En ole niitä pyytänyt, mutten poiskaan voi antaa.
Olen iloinen ja ystävällinen ihminen ja joskus harmittaa mokoma juttu kun en ole kenellekkään mitään pahaa tehnyt.

Ja joku tossa sanoi etten ole sinut kroppani kanssa, en kyllä kirjoittanut mitään sellaista..
 
Anna katsoa, ajattele että kateellisia. Tosin ei kaikki, itse naisena saatan katsoa pidempään positiivisesti, kun jollakin jotain kivaa päällä...Itsekään en pukeudu säkkiin ja peitä pieniä rintoja.

Mutta ap:n asia, oma mies katselee muita. Ei fiksua kun oma nainen seurassa.
 
näin on
kateus se on, joka saa ihmiset mulkoilemaan. kateus ja se, ettei ole sinut itsensä kanssa.

Hmmm.. lueppas uudestaan. kukaan ei puhunut SINUSTA mitään nuissa lauseissa. Puhuttiin vain siitä, että MIKSI jotkut mulkoilevat toisia.
 

Yhteistyössä