Isot ihohuokoset - mitä meikkiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reikä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

reikä

Vieras
Mulla on aika rasvoittuva iho ja varsinkin nenän ja poskipäiden huokoset ovat tosi isoja. Siis oikein reikiä, ihan perinnöllisistä syistä, ikää mulla on vasta 22v.

Jos sinulla on sama ongelma, niin mitä meikkiä käytät?

Itselläni tuppaa meikkivoiteet aina "pilkkuuntumaan" rumina pisteinä ihohuokosiin. Olen kuitenkin ostanut meikkivoiteet aina marketeista (Maybelline, Lumene yms.), mutta olen panostanut kalliimpiin kosteusvoiteisiin, joita olen ostanut myös apteekin linjoista.

Haussa olisi myös hyvä meikkipuuteri, lasten kanssa kun ei ehdi ihan joka aamu pakkeloida tuntikausia huokosia piiloon...

Apua?

Kysyn nyt myös samalla, että onko mielestäsi isot huokoset hirveän rumia yleensä ottaen, vai pidätkö esim. finnejä pahempana juttuna? Häpeän todella ihoani, mutta näille huokosille ei todella mahda mitään... :(

Isot huokoset näyttää toki ikävän epäsiisteiltä, mutta Joe Blascon meikkivoiteella ne saa aika hyvin häivytettyä, kun vaan opettelee oikean levitystekniikan. Eli ei töpöttelyä vaan pieniä vetoja.

Mulla sama ongelma enkä siksi käytä meikkivoiteita ollenkaan, menee tosi huonon näköseksi. Kerran joku mulle jopa sanoi että enpä oo huomannut että sulla on pisamia :D Käytän pelkkää nivean rasvaa ja lumenen meikkipuuteria ja se toimii parhaiten.

Yhteistyössä