Isot halut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susu40v.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Susu40v.

Vieras
Olen 40-v. nainen ja minua haluttaa jatkuvasti. Joka päivä voisin harrastaa seksiä joka suunnasta.... aah... Mies ei ihan halua samassa tahdissa, siksi viihdytän itseäni lukemalla tätä palstaa töissä ollessani ja välillä pakko .... hyväillä rintoja... farkkujen päältä... ja sisältä... aah...

Jätkät sekottaa kaksi asiaa uhollaan; naida vieraissa himokkaasti ja kotona..kysyn vaan koska kundit on tollasta kotona huomannu..

Se vasta mies on joka omaansa jaksaa panna päivittäin. Jotain puuttuu aivan omista taidoista jos ei oma muija riitä.

Kovin tunnet samaa ku mä. Runkkailin juuri salaa mutten päästänyt laukeemaan. Aina tällai härnään ja fantasoin kaikkea. Kovaanpanoon johtais jos nähtäis nyt toisemme; oikein jyskyttää kyrvän juuressa kun ajattelen halujas. Mua kiihottaa aina nähdä itte ku laukeen,,..siis runkatessa roiskin härskisti. Naidessa haluun että tunnet lämpimän suihkun. Pakko se on laueta..kun täällä olis vähän rauhallisempaa..

Sano ukollesi että ero taisi tullaki meillekki.Kumma KYLLÄ JOS EINELIKYMMÄ NAISTA JAKSA HIVAUTTAA AINAKIN NAISEN TARPEIKSI.Miehelle kyllä pari nussintaa yössä takaa järjsetyy.

Kun ajattelenkin kovaa kyrpääsi, pilluni tykyttää kuumana... ja kosteana... Hitsi, kun on pakko tehdä töitä välillä, fantasiointi on pakko keskeyttää... Kohta mentävä vessaan ""helpotukselle"". Hieron kiimaista pilluani... ja kohta tärisee... aaahh...

En, olen ihan tavallinen työssäkäyvä perheenäiti. Fantasioita kai saa olla ihan kaikilla. Ja rakastan seksiä... Ei siinä hullu tarvii olla... Jos panettaa niin panettaa, siinä se.

Feikki paska!Jos sun oikeasti siis aikuisten oikeesti tekis mieli niin kai sä jakaisit persettäs jo?Vai onko tää foorumi mihin valitat niin tuhminta mitä olet tehnyt?Nö hyvä jos saat pillus märäksi tästä!

No, itseasiassa kun mulla on mies, enkä ole mikään huora. Vaan uskollinen miehelleni. Eikä tämä todella ole uskaliainta mitä olen tehnyt, tietäisitpä vaan. Pillun saan märäks ihan ajatuksen voimalla, en siihen tätä foorumia tarvitse. Mutta täällä on kiva vaihdella tällaisia viestejä. Myönnän, että kiihottaa lukea näitä juttuja jne. Onko se paha?

Susu, Viehätät sanoillasi kovasti, toki sanojen sisältö kiihottaa. Itseasiassa olisi valmis kanssasi samaan kahvipöytään ja siitä eteenpäin. Olen hieman sinua nuorempi, mutta samoilla himoilla varustettu tavallinen perheen isä Espoosta. Luen palstaa samoilla ajatuksilla... Tahdotko email-osoit?

Menet työpaikalla naistenhuoneeseen minä livahdan perässäsi ja kaappaan sinut Susu otteeseeni .Käännän sinut
vatsallesi pesualtaan päälle ja nostan hameesi ylös,toisella kädellä pudotan pikkuhousut alas vastusteluistasi huolimatta
saan kovan kaluni upotettua sisääsi. Vastustelusi on enää nimellistä, kohta huohotamme molemmat ja lähestymme huippua.Laukean sisääsi ja samaan aikaan sinäkin saat helpotuksesi,hetken huilattuamme poistumme kasvot punaisina ja ahh.. saaneina.