Isopyllyiset naiset mitä mieltä

• Viestiketjun aloittaja you
  • Ensimmäinen viesti
vieras..
Yleensä miehet arvostelevat ja ilkkuvat tuntemattomien isoja pyllyjä. Silti niillä saattaa olla kotona samanlainen vaimolla / tyttöystävällä. On varmasti sellaisiakin mieheiä, jotka oikeasti tykkäävät isoista takamuksista. Ja mikä nyt sitten taas kenenkin mielestä on iso.

suhteellista
Kaikki on niin suhteellista, mikä on iso jonkun mielestä, voi toisen mielestä olla sopiva MUTTA sen olen huomannut, että kun koko varhaisaikuisuuden kriiseilin isoa persustaani (tiimalasivartalo) ja luulin miesten inhoavan sellaisia, nyt 30+v olen kuullut mónelta ihailevia kommentteja takamuksestani, on kuulemma hyvä perse ja kroppa. Luulisin, että miehet pitävät juurikin muodokkaista vartaloista sen sijaan, että olisi ihan tikku päästä varpaisiin. Mutta varsinaisesta läskiperseestä he eivät pitäisi? (poikkeuksia tietenkin on) eli lantiota saa olla kyllä naiset:)

"..."
Mä olen muuten suht siro, mutta peppua löytyy. Ei leveyssuunnassa kuitenkaan kovin paljon, lisää leveyttä voisin vielä ottaa :)

Enkä ole tähän mennessä törmännyt mieheen, joka ei isosta pepustani tykkäisi.

Etruski
[QUOTE="mies";29101508]Pötyä. Naiset yleensä ihannoivat pientä peppua kun taasen me miehet pidämme isoista, kuten JL:än pepusta.[/QUOTE]

Näin on. Itse tykkään monenlaisista takamuksista ja sama koskee muitakin ulkonäköseikkoja. Mutta huvittaa naisvaltaisilla palstoilla kun tietyt naiset yrittää ajaa omaa agendaansa sillä perusteella että muka tietävät miesten mieltymykset. Ja näissä kirjoituksissa miehet yllättäen tykkäävät eniten niistä ominaisuusista joita kyseisellä kirjoittajalla on.

90-luvulla Julia Roberts oli todella korkealla monilla naisten arvioimilla listoilla "kauneimmasta naisesta." No mä luulen, että harva mies ihan hirveesti hänestä huumantui. En ainakaan minä. Sitten on ollut kaiken maailman Sarah Jessica Parkereita, jotka aiheuttaa vaan viisarin lopahtamisen. Mutta jotkut naiset väittävät, että olisivat kovinkin seksikkäitä. No ei ole, ei ainakaan suuren osan miehistä mielestä. Uskokaa vaan...

"vieras."
Näin on. Itse tykkään monenlaisista takamuksista ja sama koskee muitakin ulkonäköseikkoja. Mutta huvittaa naisvaltaisilla palstoilla kun tietyt naiset yrittää ajaa omaa agendaansa sillä perusteella että muka tietävät miesten mieltymykset. Ja näissä kirjoituksissa miehet yllättäen tykkäävät eniten niistä ominaisuusista joita kyseisellä kirjoittajalla on.

90-luvulla Julia Roberts oli todella korkealla monilla naisten arvioimilla listoilla "kauneimmasta naisesta." No mä luulen, että harva mies ihan hirveesti hänestä huumantui. En ainakaan minä. Sitten on ollut kaiken maailman Sarah Jessica Parkereita, jotka aiheuttaa vaan viisarin lopahtamisen. Mutta jotkut naiset väittävät, että olisivat kovinkin seksikkäitä. No ei ole, ei ainakaan suuren osan miehistä mielestä. Uskokaa vaan...
Itse ainakin perustan kommenttini siihen, mitä olen miesten suusta kuullut. Tarkoitan useiden miesten. Ehkä mulla sitten sattuu olemaan tuttuina / kavereina / työkavereina juuri ne kaikki, jotka eivät tykkää isosta takamuksesta. Tai sitten tässä tarkoitetaan isolla takamuksella jotain ihan muuta kuin kuvittelen. Oma takamukseni ei ole sellainen kuin toivoisin, siksi kai ne miesten suusta kuulemani arvostelut ovat jääneetkin mieleen.

Ja kyllä niillä laihoilla malleilla ja misseillä ja näyttelijöillä kysyntää ja ihailijoita tuntuu olevan siitä pienestä persuksesta huolimatta.

Etruski
[QUOTE="vieras.";29414642]Itse ainakin perustan kommenttini siihen, mitä olen miesten suusta kuullut. Tarkoitan useiden miesten. Ehkä mulla sitten sattuu olemaan tuttuina / kavereina / työkavereina juuri ne kaikki, jotka eivät tykkää isosta takamuksesta. Tai sitten tässä tarkoitetaan isolla takamuksella jotain ihan muuta kuin kuvittelen. Oma takamukseni ei ole sellainen kuin toivoisin, siksi kai ne miesten suusta kuulemani arvostelut ovat jääneetkin mieleen.

Ja kyllä niillä laihoilla malleilla ja misseillä ja näyttelijöillä kysyntää ja ihailijoita tuntuu olevan siitä pienestä persuksesta huolimatta.[/QUOTE]

No niinpä tuntuu niillä isoperseisilläkin olevan. Eiköhän malleista, näyttelijöistä ja laulajista suurin osa oo sexyjä, että kysyntää riittää oli sitten hoikempi tai muhkumpi.

Ja olet varmasti itse pienipeppuinen. Siksipä miehet sanoo sulle noin. Ja mä voin sanoa, että mä tykkään sekä pienistä pepuista että isoista. Joillekkin sopii toisenlainen jne. Ja ihan oikeesti on näin.

"vieras."
No niinpä tuntuu niillä isoperseisilläkin olevan. Eiköhän malleista, näyttelijöistä ja laulajista suurin osa oo sexyjä, että kysyntää riittää oli sitten hoikempi tai muhkumpi.

Ja olet varmasti itse pienipeppuinen. Siksipä miehet sanoo sulle noin. Ja mä voin sanoa, että mä tykkään sekä pienistä pepuista että isoista. Joillekkin sopii toisenlainen jne. Ja ihan oikeesti on näin.
Vastasin vain edelliselle, jonka mielestä suurin osa miehistä ei tykkää. Ja noista miesten kommenteista... eivät ole minun takamustani arvostelleet. Vaan siis jos vaikka kadulla on edellä kulkenut joku isopyllyinen tai TV:ssä näkynyt. Mä yleensä käytän esim. tunikoita, kun en halua, että takalistoni näkyy.

"..."
[QUOTE="vieras";29020884]Siis jos rinnanympärys on 90 cm, niin isohko perse on vasta 135 cm ympärysmitalla? :O Toi persehän on jo leveä kuin ladonovi.[/QUOTE]

Että mä repesin...=)

Joo, tuolla perseellä pitää alkaa jo kiireesti suurentaan talon ovia, että pääsee joskus piipahtamaan ulkonakin=)

Pyöreä peppu
Nuorena sain paljon kehuja pyöreästä hyvän mallisesta pepustani, joka ei todellakaan ollut ihan pieni, mutta siis treenattu. Oikeastaan kaikki miehet, jotka joskus ylipäänsä sanoivat jotain kehuja minusta, sanoivat että minulla on tosi hyvä pylly. Nyt on tullut 10 vuotta ikää, 15 kg painoa ja ei tosiaan ole tuota kehua enää tullut kohta kymmeneen vuoteen.... niin ne ajat vaan menee. Yritän kyllä liikkua kovasti, koska olisi kiva jos peppuni palaisi entiseen kuosiinsa. Mutta eipäs näytä nyt kovin todennäköiseltä. Oma mies voisi myös ilahtua jos saisin vaikka 5 kg pois ja paljon kiinteyttä lisää... ja peppua parempaan malliin.

vierailija
Kuka helvetti tykkää ainakaan mistään minipyllystä saati tikkujaloista? Oikeasti kummalliseksi mennyt muoti-ihanteet kun naisen pitäisi olla kapea kun lukki luikurijalkoineen ja persettä ei saisi olla.

Onhan iso perse erittäin naisellinen näky. Ja päälle tukevat reidet ja pohkeet ynnä kaventuva vyötärö. Uuh.

[QUOTE="Vieras";29021025]Mitä miehiä olen kuunnellut, niin harva kai oikeasti isosta pyllystä tykkää. Naiset enemmänkin (ihailevat esim. Kim Kardashiania, Jennifer Lopezia).
[/QUOTE]
Siis kuka tykkää paksuista pohkeista!!?

vierailija
Kyllähän isommalla perällä olevat naiset vetoavat enemmän. Näin on ollut nuoresta pojasta asti. Nyt ikää 40 ja itse kuitenkin varsin atleettisella vartalolla varustettu.

Kokemusta n. 50 neitosen kanssa peuhailusta ja nämä isommat tarakat antaa parhaat kyydit.

Yhteistyössä