kyllä sinun persees on nähty, iso se on.Mun mies tykkää isoista brassipepuista. Mulla ei ol semmosta mutta jos joku kerta kun tulee brasseista niin semmoinen olisikin tuolla takana keikkumassa.
Ai, että on brassibeba mulla? Noh, kiitos paljon kohteliaisuudesta :kiss:kyllä sinun persees on nähty, iso se on.
Itse ainakin perustan kommenttini siihen, mitä olen miesten suusta kuullut. Tarkoitan useiden miesten. Ehkä mulla sitten sattuu olemaan tuttuina / kavereina / työkavereina juuri ne kaikki, jotka eivät tykkää isosta takamuksesta. Tai sitten tässä tarkoitetaan isolla takamuksella jotain ihan muuta kuin kuvittelen. Oma takamukseni ei ole sellainen kuin toivoisin, siksi kai ne miesten suusta kuulemani arvostelut ovat jääneetkin mieleen.Näin on. Itse tykkään monenlaisista takamuksista ja sama koskee muitakin ulkonäköseikkoja. Mutta huvittaa naisvaltaisilla palstoilla kun tietyt naiset yrittää ajaa omaa agendaansa sillä perusteella että muka tietävät miesten mieltymykset. Ja näissä kirjoituksissa miehet yllättäen tykkäävät eniten niistä ominaisuusista joita kyseisellä kirjoittajalla on.
90-luvulla Julia Roberts oli todella korkealla monilla naisten arvioimilla listoilla "kauneimmasta naisesta." No mä luulen, että harva mies ihan hirveesti hänestä huumantui. En ainakaan minä. Sitten on ollut kaiken maailman Sarah Jessica Parkereita, jotka aiheuttaa vaan viisarin lopahtamisen. Mutta jotkut naiset väittävät, että olisivat kovinkin seksikkäitä. No ei ole, ei ainakaan suuren osan miehistä mielestä. Uskokaa vaan...
Vastasin vain edelliselle, jonka mielestä suurin osa miehistä ei tykkää. Ja noista miesten kommenteista... eivät ole minun takamustani arvostelleet. Vaan siis jos vaikka kadulla on edellä kulkenut joku isopyllyinen tai TV:ssä näkynyt. Mä yleensä käytän esim. tunikoita, kun en halua, että takalistoni näkyy.No niinpä tuntuu niillä isoperseisilläkin olevan. Eiköhän malleista, näyttelijöistä ja laulajista suurin osa oo sexyjä, että kysyntää riittää oli sitten hoikempi tai muhkumpi.
Ja olet varmasti itse pienipeppuinen. Siksipä miehet sanoo sulle noin. Ja mä voin sanoa, että mä tykkään sekä pienistä pepuista että isoista. Joillekkin sopii toisenlainen jne. Ja ihan oikeesti on näin.
Hyi, mä tykkään ainakin pienestä ja sievästä.
[/QUOTE]Kuka helvetti tykkää ainakaan mistään minipyllystä saati tikkujaloista? Oikeasti kummalliseksi mennyt muoti-ihanteet kun naisen pitäisi olla kapea kun lukki luikurijalkoineen ja persettä ei saisi olla.
Onhan iso perse erittäin naisellinen näky. Ja päälle tukevat reidet ja pohkeet ynnä kaventuva vyötärö. Uuh.
[QUOTE="Vieras";29021025]Mitä miehiä olen kuunnellut, niin harva kai oikeasti isosta pyllystä tykkää. Naiset enemmänkin (ihailevat esim. Kim Kardashiania, Jennifer Lopezia).