E
Edelleen raivoissaan oleva äiti
Vieras
Oltiin siis uimarannalla. Tyttöni teki järveen menoa reilusti yli vartin,aristeli. Meni siihen missä 3 vanhempaa tyttöä hyppeli laiturilta järveen (syvyys n.1,5m ).
Katsoin rannalta kun tytöt juttelivat ja yhtäkkiä 1 näistä isommista tytöistä tönäisi oman tyttöni kylki edellä järveen.
Joutui kokonaan sukelluksiin, mutta ei onneksi panikoinut vaan pääsi takasin laiturille ja sillä samalla sekunnilla olin siellä itsekkin. Tyttö osaa uida n.5-10m eikä ikinä itse hyppäisi laiturilta, ikää 7v.
Arvatkaapa mikä oli sen nirppanokkaisen kakaran vastaus karjaisuuni: "MITÄ IHMETTÄ SINÄ JUURI TEIT?!?"
"Mitä ihmeellistä siinä on?" ja "mitä väliä?"
ikää tällä tulevaisuuden toivolla jotain 10-12v. Vanhempia ei rannalla näkynyt.
Mistä näitä ihanuuksia oikein tulee.....
Katsoin rannalta kun tytöt juttelivat ja yhtäkkiä 1 näistä isommista tytöistä tönäisi oman tyttöni kylki edellä järveen.
Joutui kokonaan sukelluksiin, mutta ei onneksi panikoinut vaan pääsi takasin laiturille ja sillä samalla sekunnilla olin siellä itsekkin. Tyttö osaa uida n.5-10m eikä ikinä itse hyppäisi laiturilta, ikää 7v.
Arvatkaapa mikä oli sen nirppanokkaisen kakaran vastaus karjaisuuni: "MITÄ IHMETTÄ SINÄ JUURI TEIT?!?"
"Mitä ihmeellistä siinä on?" ja "mitä väliä?"
ikää tällä tulevaisuuden toivolla jotain 10-12v. Vanhempia ei rannalla näkynyt.
Mistä näitä ihanuuksia oikein tulee.....