isommat naiset haluatteko nopeasti pienentyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
joo tuloksia tuli kun oon sen verran iso
eli mittasin itteni vasta kun olin tehnyt sen 4kertaa ja mittasin uudestaan 6 kerran jälkeen niin oli lähtenyt lantiosta 8cm ja reidestä 4cm
eli yhteeensä reisistä 8cm mahasta ja vyötäröstä oli lähtenyt vain joitakin senttejä.
ja kun jatkoin tekemistä niin lähti aina parin kerran jälkeen sentti pari. nyt on lantiosta lähtenyt yhteensä 16cm ja reidestä 7cm nahata noin 4cm.
enkä laihtunut yhtään vaaán mukaan kun pienenin. nyt lähtenyt vaaán mukaan 5kg ja eipä näytä mitta nauha vähemmän. pitäis ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa taas jumppaamaan. toi kyllä tepsii.

tossa siis tekstiä silloin olin siis jotain 85kiloa ja pituus 171cm ja toi oli oikeasti ihme jumppa en olis uskonut jos en itse oliskokenut..
On raskas ja vaikea mutta kannattaa yrittää koska oikeasti antaa nopeita tuloksia.

Itse en oo tehnyt pitkään aikaan .aion kyllä nyt aloittaa taas

Mikäs jumppa se tuo on? Näitä raskaus kiloja tai oikeemmin keskenmenon jälkeen saadut 10 extra kiloa pitäisi saada pois! Pojasta tulleet kilot lähti melkeinpä heti, mutta nämä sitä ennnen saadut ei meinee millään irrota..

on siis callantines jumppa. Mulla oli käytössä kirja 10vuotta nuoremmaksi 10päivässä.
ne näytää vaikealta ja on oikeasti vativia likkeitä,mutta kannattaa sinnikkäästi tehdä.alkaa heti näkyä tuloksia.
ja muistakaa mitata itsenne niin saatte konkreetista tulosta

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä ihmeen jumppa. Tietysti joku dvd joka maksaa monta sataa. Laihdu ei muutakun syömällä oikein ja liikkumalla. ei millään poppakonsteilla. Karu totuus!

kiloja ei lähtenyt joo yhtään kun mässäsin oikeen kunnolla. mutta kiinteytys oli huima. ei tossa poppakonstia ole vaan vaativaa lihasjumppaa

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
joo mutta jumppaaminen AINA kiinteyttää lihaksia jota myöten sitten ne sentitkin katoaa...

varmasti kiinteyttää mutta ei noin radikaalisti. vai oletteko saaneet noin kovia tuloksia jostain muusta?

eiku meinasin vaan tuota kommenttia siihen joka meinas että joku poppaskonsti kumminkii.. en siis epäile tehokkuutta.

mistä siitä saa tietoo? niinku liikkeistä jne? netissä aika nihkeesti mitää... kiva tosiaan kuulla että on tehokasta ja että on omakohtaista kokemusta :)
se luo aina sellaisen innokkuuden minuun, että haluaa itsekin kokeilla :)

joo niitä ohjeita siis.
Tarvii käydä kirjastosta lainaa kirja. jotkut käyttää myös ihanne vartalo 30 päivässä kirjaa.Callannetics pinkley oli musta se kirjottja mutta luulen että jo tolla sukunimella löytyy

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mulla on toi ihan sama kirja sekä kuntoklubin jäsenyys, eikä oo auttanu yhtään. Ai niin, mut oliskos se niin, että kirja pitää avata ja liikkeitä tehdä ja salilla käydä et tehoo :laugh:

ei sielllä salilla tarvi käydä koska saat tosta jo lihastyöskentelyä. sitten vaan voit lisätä jotain sykettä nostavaa. mutta jos haluat todistaa mileen toi toimii niin tees kirja juttuja mutta muuten jatkat samalla tavalla kun nyt niin näät miten vaikuttaa. muista mitata

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mulla on toi ihan sama kirja sekä kuntoklubin jäsenyys, eikä oo auttanu yhtään. Ai niin, mut oliskos se niin, että kirja pitää avata ja liikkeitä tehdä ja salilla käydä et tehoo :laugh:

ei sielllä salilla tarvi käydä koska saat tosta jo lihastyöskentelyä. sitten vaan voit lisätä jotain sykettä nostavaa. mutta jos haluat todistaa mileen toi toimii niin tees kirja juttuja mutta muuten jatkat samalla tavalla kun nyt niin näät miten vaikuttaa. muista mitata

Joskus oon kokeillu ton kirjan mukaan, ja tuntuivat kyl tosi tehokkailta. Sellanen olo ettei mitään muka tee, mut hiki nous pintaan ja lihaksissa tuntu. Ja salilla on kyl pakko alkaa taas käymään, siellä on kaikenmoisia kivoja jumppia ja selluliittia sulattava infrapunasauna :whistle: Oon vaan tän kesän laiskotellu kaikin puolin...

Yhteistyössä