Isojen perheiden äidit huom!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Mikä on koulutuksesi ja oletko ollut töissä lasten välissä?
Onko sinulle muuta elämää lasten hoidon lisäksi :)?

Näitä miettii yksi neljän lapsen tradenomi äippä, joka haaveillee vielä yhdestä-kahdesta lapsesta ;).
Olisi kiva kuulla, miten asiat on muilla....

meillä 7,3,2 ja 5kk vanhat lapset ja joka välissä oon ollu töissä ja lapset hoidossa. Ehkä meillä vaikuttaa myös se,että olemme maatilallisia,asiaan. Lapset hoidossa ihan vain seuran vuoksi.

Meilla on 4 lasta. Olen sairaanhoitaja koulutukseltani. Poissa olen ollut vuosikausia tyoelamasta, en lasten takia vaan siksi, etta olen ollut tallainen puolisopestilainen . Viime syksyna aloitin osa-aikatyot vuosien tauon jalkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja r.t:
moi :)
olen ytm ja meillä 4 lasta, lisää vielä ehkä tulossakin
olin tokan jälkeen töissä, sit nyt taas nelosen jälkeen

Miten työpaikallasi suhtaudutaan suurperheeseen?
Minulle juuri eräs työkaveri totesi, että en vastaa laisinkaan hänen mielikuvaansa monen lapsen äidistä.
Monesti olen saanut "selitellä" lapsimäärää.

Meillä on neljä lasta, 9v, 7v, 1v9kk ja 9kk. Olen ollut töissä päiväkodissa jonkun verran lastenkin välillä, koulutukseltani olen lähihoitaja. Tarkoituksena lähteä opiskelemaan terveydenhoitajaksi, jos vaan vielä paikan saan. Kerran sen jo sain, mutta jouduin sitä ensin siirtämään töiden takia, ja sitten raskauden takia.

Olen kohta 30v uusperhe-suurperheen äiti. Lapsia on yhteensä 4. Olen tarjoilija. Olen tehnyt keikkatöitä hoitovapaalla. Alallani on niin paljon opiskelijoita ja sinkkuja että olen todella outolintu porukassa...no joo..olen kyllä vaihtamassa alaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion: