Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja carla:Enpä usko että raskaana olet.. todella haalea haamu.. taitaa kesken mennä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Onnea :flower: Toi on kyllä hyvä toi clearbluen testi, ku epäselvyyksiä ei tuu ku näyttää joko plussaa tai miinusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Onnea :flower: Toi on kyllä hyvä toi clearbluen testi, ku epäselvyyksiä ei tuu ku näyttää joko plussaa tai miinusta![]()
joo sillä mä sen ostinkin, kun ensin tuli haamu. vaik olihan se "vähä" kalliimpi..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Onnea :flower: Toi on kyllä hyvä toi clearbluen testi, ku epäselvyyksiä ei tuu ku näyttää joko plussaa tai miinusta![]()
joo sillä mä sen ostinkin, kun ensin tuli haamu. vaik olihan se "vähä" kalliimpi..![]()
no olihan se ja sano nyt vielä et teit ne kaikki 3 liuskaa hetiMä nimittäin tein sillon joskus kaikki samantien :snotty:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja almie:Onnea! Älä nyt enempää testaile. Eiköhän tosta jo usko![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Onnea :flower: Toi on kyllä hyvä toi clearbluen testi, ku epäselvyyksiä ei tuu ku näyttää joko plussaa tai miinusta![]()
no olihan se ja sano nyt vielä et teit ne kaikki 3 liuskaa hetiMä nimittäin tein sillon joskus kaikki samantien :snotty:
![]()
eeeen ku yhen vaan :ashamed:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy::flower: :hug: Onnea hirmuisesti! Ehdittekö kauan yrittämään?
Alkuperäinen kirjoittaja Loka:ONNEA :flower: :heart:
Sinäkin lienet sitten MaalisMassu ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:Alkuperäinen kirjoittaja Loka:ONNEA :flower: :heart:
Sinäkin lienet sitten MaalisMassu ?![]()
jepjepsinne jo ilmoittauduin tänää :heart: