ISO PLUSSA :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonna-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Onnea :flower: Toi on kyllä hyvä toi clearbluen testi, ku epäselvyyksiä ei tuu ku näyttää joko plussaa tai miinusta :)

joo sillä mä sen ostinkin, kun ensin tuli haamu. vaik olihan se "vähä" kalliimpi.. :whistle:

no olihan se ja sano nyt vielä et teit ne kaikki 3 liuskaa heti :D Mä nimittäin tein sillon joskus kaikki samantien :snotty: :laugh:

Onnea :flower: Toi on kyllä hyvä toi clearbluen testi, ku epäselvyyksiä ei tuu ku näyttää joko plussaa tai miinusta :)

joo sillä mä sen ostinkin, kun ensin tuli haamu. vaik olihan se "vähä" kalliimpi.. :whistle:

no olihan se ja sano nyt vielä et teit ne kaikki 3 liuskaa heti :D Mä nimittäin tein sillon joskus kaikki samantien :snotty: :laugh:

eeeen ku yhen vaan :ashamed: :p :whistle:

eeeen ku yhen vaan :ashamed: :p :whistle:

:laugh: :laugh: ihanaa hössötysaikaa sulle! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
ONNEA :flower: :heart:
Sinäkin lienet sitten MaalisMassu ? :D

jepjep :D sinne jo ilmoittauduin tänää :heart:

Noni, siellä sitte vointeja, tuntemuksia ja kokemuksia vaihdellaan porukalla =) Paljonkos siulla viikkoja ? Tarkkaa ei tietty voi vielä sanoa mut noin ?

Yhteistyössä