Iso penis -asiasta!

  • Viestiketjun aloittaja namumelli
  • Ensimmäinen viesti
kankigovana
No voi hitsi mistä mä nyt saan viivottimen...hatusta heitän eiku nyt löytyi joku viivotinkin... et 20 cm x 6 cm on iso ja 16 cm x 4,5 cm on basic...
Aivan oikeasti anteeksi jos loukkaan jotakuta, sillä nämä mielipiteet ovat vain omiani.

6cm on tölkin halkaisija...että joo...normikulli on 13-15cm ja 3-4cm paksu. Että näin. Ja jos aletaan olla luokassa 18-20cm ja 4,5-5cm paksu, niin se on jo jööti...näitä mittoja on harvalla.
 
Viimeksi muokattu:
Hellä ori
6cm on tölkin halkaisija...että joo...normikulli on 13-15cm ja 3-4cm paksu. Että näin. Ja jos aletaan olla luokassa 18-20cm ja 4,5-5cm paksu, niin se on jo jööti...näitä mittoja on harvalla.
No mulla 18/4,5 cm... Isoksi on sanottu (paitsi exän toimesta), mutta satuttanut en ole ketään.
Miehet hei, painakaa vehkeenne kokoinen kurkku voitelematta perseeseenne, niin ymmärrätte tämän naisen näkökannan :)
 
Viimeksi muokattu:
Kypsä-Pirkko
Alkuperäinen kirjoittaja Hellä ori;10981617:
No mulla 18/4,5 cm... Isoksi on sanottu (paitsi exän toimesta), mutta satuttanut en ole ketään.
Miehet hei, painakaa vehkeenne kokoinen kurkku voitelematta perseeseenne, niin ymmärrätte tämän naisen näkökannan :)
Tosimiehen puhetta. Tommosen vehkeen, omistajansa kera kun sais vällyihin :))
 
jööti
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä-Pirkko;10981622:
Tosimiehen puhetta. Tommosen vehkeen, omistajansa kera kun sais vällyihin :))
Juu, itte löysin eukon kätköistä satsin eroottisia valokuvia ex:stä ja hänestä. Ex- llä oli tosi kookas vehje. Kerran kysäisin, että onko emäntä kokeillut isoa vehjettä... Oli ihan pokkana ja sanoi, että ei. Eikä myöskään haluaisikaan. Veikkaan valheeksi.
 
Juri
Minulle luoja soi kookkaan peniksen ainakin tilastojen mukaan. Mitta antaa 23 cm ja ympärysmitta keskeltä 15,5 cm. Hyvin pelittää ja toimii muuten, mutta minulla on laukeaminen hidasta, ja joskus vähän alkaa vituttaa, kun kumppani sanoo,että lopeta jo. On tosi vaikea loppettaa, kun orkku viipyy ja viipyy ja nainen käskee lopettaa. Silloin on halu panna kovaa ja vauhti kiihtyy, että sais mällin lentämään. Hurmoksessa painan menemään, sänky notkuu ja nainen uikuttaa ja hiki lentää ja kauhee orkku alkaa säteillä läpi koko kropan selkäytimestä aina varpaisiin asti.
Kyllä kiitostakin tulee jälkeen päin, mutta meillä ei uusintaa saa koskaan samana päivänä.

Kyllä nainti on ihanaa ja orkku on aina mahtava tunne. Naitattaa aina!
 
Madeco
Erilaiset kyrvät kiinnostaa, Iso terska tuntuu ja näyttää hyvälle. Neljännellä kympillä Lerssi voi olla puolijäykkä pehmeän taipuisa mutta paksumpi ja parempikin kuin kivikova kanki. Onhan sitä 20cm 5,5 halk lötköä mukava pohjaan asti pudotella. Kuitenkin sitä pitää sovitella ja herkutella oikein nautiskellen tarjota. Kyllä yhdessä miehessä voi olla mitä sängyssä tarvii, ja kokeilla kannattaa, käyttökokemusta 12-23 senttisistä. 18 on semmonen sopusuhtainen. Pillua on tullut vastaan ettei sitäkään saa pohjaan asti painetuksi että seinä onkin vastassa..
 
Isollakivaa..
Itse olen varattu mies isolla varustuksella. Oikeasti päältä mitattuna 19cm ja paksuus 4,5cm, tasaisesti ylöspäin käyristyen. Käsittääkesi sadasta miehestä noin parilla voi olla. Olen 180cm hyväkroppainen sixpäkkinen siis komeaksikin kehuttu mies. Naimisissa jo kauan uskollisesti. Kova halu ois nyt tullut kokeilla mitä voisin kokemuksella ja koollani vieraalle naiselle tuottaa..
Jos joku nainen lukee tän ja miettii halua kokeilla oikeasti "isoa" niin voidaanko siitä jutella. Laita silloin viesti spostiin, helmi.7 (ät) meiliboxi.fi.
 
vierailija
Ei se iso ole mikään siunaus täytyy sanoa, enemminkin tuottaa ongelmia. Joskus aikanaan kun en seurustellut, naiset sanoi seksin aikana tai nähtyään että komea mies ja isokin vielä :). No itse en pidä isona vaan perus kookas on. Ei siinä pakko sanoa että ei se kuitenkaan kaikkiin mene. On myös pelottava kokemus ollut pienemmän naisen kanssa kun seksiä harrastettiin (ei kuukautiset) niin lakanat ja sänky olivat veressä , siinä oli kaukana se panomiehen tunne , järkytyin aamulla. Eikä edes eka kerta. Mutta kun löytyy sopiva nainen ja vielä seurustelee niin ei tarvitse pelätä.
Ei se aina niin mene että naiset haaveilee isosta yms on toki tietty ryhmä ketkä haaveiilee mutta ei kaikki.
Kyllä itse olen realisti ja uskon että alapäidenkin täytyy kohdata edes jollain tasolla jotta juttu toimisi jopa syvällisemmin.
 

Yhteistyössä