iso O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N24
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

N24

Vieras
Gallup naisille:
Saatko orgasmin yhdynnässä? Mieheni haluaisi kovasti että saisin ja on (minun huohotukseni takia) monesti luullut minun tulleen yhdynnässä mutta se ei vaan onnistu. Yhdyntä tuntuu kuitenkin aivan taivaalliselta ja mieheni saa minut käsin ja suun avulla tulemaan - muttei yhdynnässä...

Seksi on toki ihanaa miehen kanssa mutta en minäkään laukea yhdynnässä. Ajauduin sänkyyn naisen kanssa ja laukesin voimalla sen jälkeen oli pakko maata ja huohottaa ainaski 10min. Nainen teki minusta seksijumalattaren. Sen jälkeen aloin saada myös miesten kanssa. Orkut ovat mitättömiä jos vertaan naisten kanssa saatuihin. Nainen osaa opettaa nainen tuntee naisen vartalon miehet eivät tiedä suloistamme mitään. He eivät tiedä mitä menettävät kun eivät ole naisia. Kokeile kostutko naisesta. Seiso alasti kuvittele nainen jota pidät viehättävänä alasti eteesi ole suutele häntä kosketa häpyäsi jos pidit siitä voit jatkaa fantasiaa sängylläsi hyväile itseäsi kaikin tavoin laita jotain vakoihisi. Kerro jos kokeilit ja miltä tuntui minä menen siitä aivan sekaisin. Onnea sinulle orkkuihisi.

Mä saan miehen kanssa kun mulla on mukana aivan hieman aikaa vain esim. delfiini tai vastaavasti ns. karhu eli klittakiihotin, sitten tulee. Oon miettinyt että tulisiko joskus ilmankin, mutta mun mies ei jaksaa niin kauaa (tai viitsi), että mä tulisin ilman apua. Mutta kyllä musta se orkku lähtee kuitenkin sieltä emättimen puolelta, vaikka pientä, hyvin pientä, itse teenkin. Klittaorkku on ihan erilainen nimitättäin.

Nuolemalla en saa kun mies ei tykkää nuolla kuin joskus harvoin, ei se tosin tykkään että mä otan suihinkaan, vaikka musta on sanottu että mä oon hyvä siinä.

nainen 1966 eikö miehesi osaa nuolla sua niin,että saisit orgasmin.minä taas olen huippu siinä.vaimoni saa kyllä varmat orgasmit kun nuolen häntä,ja ilmankos sitä saapi tehdä aika usein.vaimo vaan on niin hirveen huono ottamaan suihin ja siitä minä taas pitäisin,mutta ei sille mitään voi.

En ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä, vaikka seksi on mielestäni upeaa. Eikä mikään voisi olla upeampaa kuin suun tai käsin aikaansaatu orgasmi. Miehestäni olisi mukavaa, jos minäkin laukeaisin yhdynnässä, mutta tutkimustenkin mukaan jopa enemmistö naisista ei saa sitä koskaan normaalissa yhdynnässä.