iso mies pieni pili, pieni mies iso pili. onko totta?

  • Viestiketjun aloittaja hjelp
  • Ensimmäinen viesti
Mie olen tullut siihen tulokseen, että se haaroväli on ihan sattumankauppaa. Ei ole suhteessa mihinkään ruumiinosaan. :whistle:
Eikä mulla tosin ole suurta otantaa.... :D
 
ison miehen vaimo
ei taida pitää yksoikoisesti paikkaansa. minulla iso mies, siis ruumiinrakenne on leveä (hoikka mies, sellainen kestävyysurheilija) ja pituuttakin pitkästi yli 190 cm, kengät 47-48 ja kourat järkyttävän isot eikä siellä haaroissakaan mikään pieni pili ole.
 
"hop"
Kummaltakin löytyy todennäköisesti keskiverto eli 13-senttinen penis. Näyttäähän se suhteessa suuremmalta hoikassa 150-senttisessä kropassa kuin raamikkaassa ja vaikka vähän pyöreässä 190-senttisessä. Mutta 13 senttiä on 13 senttiä, oli se kiinni kenessä tahansa.
 
"vieras"
ei taida pitää yksoikoisesti paikkaansa. minulla iso mies, siis ruumiinrakenne on leveä (hoikka mies, sellainen kestävyysurheilija) ja pituuttakin pitkästi yli 190 cm, kengät 47-48 ja kourat järkyttävän isot eikä siellä haaroissakaan mikään pieni pili ole.
Käsien kokoon, jalkojen kokoon ja pituuteen vaikuttaa myös kasvuhormoni. Siksi pitemmillä ihmisillä on yleensä myös isommat jalat ja isommat kädet. Mutta peniksen kokoon kasvuhormoni ei vaikuta.

Tuota sanoit että iso mies, leveä ruumiinrakenteeltaan, hoikka mies, sellainen kestävyysurheilija... Eivätkös nuo piirteet ole vähän ristiriidassa toistensa kanssa?
 
DiipaDaapa
pidä paikkaansa. Exä oli n. 174cm, vittumainen, väkivaltainen, pienimunainen ja isomahainen paskaläjä. Nykyinen on raamikas, komea, pitkä 187cm ja hyvin varusteltu, myös luonteeltaan. :)
 
"vieras"
[QUOTE="hop";27094176]Kummaltakin löytyy todennäköisesti keskiverto eli 13-senttinen penis. Näyttäähän se suhteessa suuremmalta hoikassa 150-senttisessä kropassa kuin raamikkaassa ja vaikka vähän pyöreässä 190-senttisessä. Mutta 13 senttiä on 13 senttiä, oli se kiinni kenessä tahansa.[/QUOTE]

Täysin totta, vartalon muista mitoista ja niiden suhteista toisiinsa johtuen tasan saman mittainen penis näyttää pienellä isolta ja isolla pieneltä. Tästä suhteutuksesta poikkeavat mitoitukset toki sitten ehkä huomataan ja pistetään herkemmin merkille, puolin ja toisin.
 
:O kertokaa kokemuksistanne. mulla on sellainen käsitys että jos mies on 190cm niin on pieni pili kun taas jos mies on 160cm niin on iso pili.
Mulla on eksä ollu noin 168 pitkä tappi ja sillä oli todellakin PIENI!!!
Nykyinen taas on lähemmäs 190 pitkä ja sillä on suurehko. En nyt voi sanoa, et sillä jätti olis, mut isohko kuitenkin.

On mulla myös yks yhden illan ilolla ollu semmonen mun pikkurillin kokoinen ja aktin jälkee mietin vaan ukon hiestä märkänä, et WTF?!?!?!?
 
"ääää"
[QUOTE="vieras";27094231]Käsien kokoon, jalkojen kokoon ja pituuteen vaikuttaa myös kasvuhormoni. Siksi pitemmillä ihmisillä on yleensä myös isommat jalat ja isommat kädet. Mutta peniksen kokoon kasvuhormoni ei vaikuta.

Tuota sanoit että iso mies, leveä ruumiinrakenteeltaan, hoikka mies, sellainen kestävyysurheilija... Eivätkös nuo piirteet ole vähän ristiriidassa toistensa kanssa?[/QUOTE]

Tarkoitatko iso ja hoikka vai mitkä. Mainitsemillani mitoilla tuskin voi olla muuta kuin iso :) Lisäksi hän on hoikka, kropassa ei ole yhtään ylimääräistä rasvaa ja lihakset ovat pitkänmatkanurheilijan lihaksia, eivät bodattuja palloja.
 
"mies"
Itselläni 16,5 cm erektiossa ja paksuutta 5 cm, kuitenkin olen vain 184 cm pitkä ja jalkateräni on kokoa 42-43. Testosteronia eritän suht paljon, muttei ehkä vaikuta tuohon.
 
vierailija
Kyllä yleisesti iso koko vaikuttaa isosti kaikkiin elimiin - ja päinvastoin. Ei tässä mitään luonnonlakien vastaista tässäkään ole.
Ihmisen pituus korreloi ruumiinosien koon kanssa. Ei tarkoita etteikö pitkällä voisi olla pieni pää, korvat, nenä, sormet, jalan koko jne. tai lyhyellä toisin päin, mutta keskimäärin suurempi kehon pituus korreloi myös kaikkien ruumiinosien koon kanssa.
 

Yhteistyössä