Iso gallup-kysely!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äiti-83"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äiti-83"

Vieras
1. Kuinka monta kertaa viikossa harrastat liikuntaa? Liikutteko yksin vai yhdessä?
2. Mitä vauvansoseita teillä syödään? Meillä tunnutaan olevan allergisia melkein kaikille. :(
3. Mihin kellonaikaan harrastat seksiä eniten?
4. Montako kuppia juot kahvia päivässä?
5. Kumpi on parempi nimi tytölle Ella vai Eva?

1. Kuinka monta kertaa viikossa harrastat liikuntaa? Liikutteko yksin vai yhdessä? Vaihtelee, tällä viikolla olen harrastanut 3 kertaa. Yleensä yksin.
2. Mitä vauvansoseita teillä syödään? Meillä tunnutaan olevan allergisia melkein kaikille. :( Meillä ei syödä enää soseita. Tai no mä joskus saatan syödä persikkasosetta.
3. Mihin kellonaikaan harrastat seksiä eniten? No eipä ole tullut tutkittua tuota asiaa.
4. Montako kuppia juot kahvia päivässä? En yhtään.
5. Kumpi on parempi nimi tytölle Ella vai Eva? Ella.

1. Harrastan liikuntaa 5-6krt viikossa 1 1/2-2h kerrallaan. Liikun yksin.

2. Minä syön mangopilttiä, muksu ei mitään.

3. Enimmäkseen myöhäisillalla tai keskellä päivää.

4. Monta, ehkä kymmenen mukillista.

5. Ella

1. Kuinka monta kertaa viikossa harrastat liikuntaa? Liikutteko yksin vai yhdessä?
kerran-kaksi. Itsekseen tai lenkkiä vauvan kanssa.
2. Mitä vauvansoseita teillä syödään? Meillä tunnutaan olevan allergisia melkein kaikille.
piltti, bona, itsetehtyä. Tilanteen mukaan.
3. Mihin kellonaikaan harrastat seksiä eniten?
Ei ole mitään tiettyä kellonaikaa. Tosi havoin nykyään. Mutta kun, se on ihanaa :)
4. Montako kuppia juot kahvia päivässä?
3
5. Kumpi on parempi nimi tytölle Ella vai Eva?
Ella

1. yleensä koiran kanssa. Kerran päivässä vähän pisempi lenkki. Nyt kyllä ei jaksa ihan niin pitkiä vaan koira juoksutetaan mettässä. Remontti vie omat energiat.

2. Ei ole enää vauvaa talossa mutta itse tehtyä syötettiin.

3. varmaan joskus keskellä yötä kun ehkä kaikki herkkäuniset lapset nukkuvat suht varmasti.

4. En juo kahvia ollenkaan.

5. Ella

Yhteistyössä