Isku päähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja qwen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

qwen

Vieras
Siivosin aamupäivällä keittiönkaappeja ja noustessani ylös löin pääni auki olleeseen kaapin oveen. Isku oli melko kova ja tuli suurin piirtein vasemman kulmakarvan yläpuolelle.
Miten pian oireet tulee jos on aivotärähdys ja voi kai tuomoisesta iskusta tulla jokin sisäinen verenvuoto päähän? Isku oli melko kova mutta ei ole ollut päänsärkyä, huimausta tms. oireita joten en lääkärissä käynyt ja iskusta kuitenkin nyt jo monta tuntia....
Mutta mikä minusta oli outoa niin silmäni rupesi joitakin tunteja iskun jälkeen mustenemaan ja isku kuitenkin tuli enemmän otsan kohdalle eikä silmään, voiko tuo olla merkki jonkinlaisesta vuodosta pään sisällä? Silmä ei ole pahasti mustunut, mutta ihan selkeä mustelma kuitenkin näkyvissä nenän vieressä silmänurkassa. Lähinnä pelottaa koska olen yksin kotona pienten lasten kanssa joten ei ole kukaan auttamassa jos jotain vakavampia aivotärähdyksen oireita tulisikin....

no et vaikuta "tärähtäneeltä" ;) silmäkuoppa mustuu usein, esim iskusta nenään, voi mennä hurjankin näköiseksi... jos tunnet itses selväjärkiseksi, niin ei mun mielestä tartte kuvauttaa, mut jos tosiaan huimaa, väsyttää, pahoinvointia tms tms näköhäiriöitä, ni mene lääkäriin... kylmäpussi tms olis ollut pikaisesti paikallaan, menee varmaan aika mustaksi...

Kylmällä olen vieläkin sitä painellut. Heti pään lyömisen jälkeen kylmällä painoin lähinnä otsaa koska silmässä ei mustelmaa silloin tietysti heti näkynyt joten huomasin sen vasta myöhemmin.... Toivottavasti ei kovin pahaksi mene, nyt saa vielä ainakin meikillä peitettyä.

Yhteistyössä