Iskiaskivun kivunlievitys, auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja selkäkipuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

selkäkipuinen

Vieras
Olen ottanut yhden burana 400 jo tänään, mitä muuta voin näistä kaapista löytyvistä ottaa ja minkä verran ilman että tulee mitään yhteisvaikutuksia:

voltaren rapid 50mg
ibumax 400mg
paramax forte 1000mg

Mitä olis järkevä ottaa nyt illalla ja yöksi? Aamulla menen työterveyteen mutta nyt pitäis illasta ja yöstä selvitä niin että ei ihan järki mee tohon kipuun :(

Ei hermokipuun auta mitkään läkkeet... Yritä venytellä ja saada se hermo sieltä pinteestä. Mene esim. maahan selälleen ja käske jonkun kiskoa varovasti jalkaa pituussuuntaan.

Ota Paramax. Onko sulla kylmägeelipakkausta tms? Mulla auttaa kun käyn lattialle selälleni, jalat tuolille 90 asteen kulmaan ja kylmäpussi ristiselän alle. Älä ala venyttelemään tai kiskomaan sitä jalkaa, voi pahentaa asiaa.

No minä nappailen parasetamolia ja diklofenaakkia (= mm. tuo Voltaren) molempia kipuihin, vaiika noihin hermoviiltelyihin se ei auta, mutta siihen särkyyn kyllä. Tosin mulla tuo voltaren on retardia ja 75mg:sta, mutta parasetamoli tonnista. Riippuen, mihin aikaan oot tuon burtsikan ottanut niin ota yöksi tuo voltaren + tonninen paramax.

Hmm. Mulla oli niin pahat iskiaskivut raskaudessa että makasin yhdessä vaiheessa kylppärin lattialla (joka oli tulikuuma) ja uikutin.

Hieronta ja stimulointi auttoi. Liikunta ja venyttely myös, lepoa sopivissa määrin. Kylmää ja kuumaa, miltä sinusta tuntuu. Käy hierojalla ja kiropraktikolla!

Kiitos vastauksista. Buranan otin tossa viiden aikoihin eli ei taida yöksi voida ottaa voltarenia.

Täytyy koittaa jos toi paramax + burana riittäisi yöksi. Jos ei riitä voi tulla pitkä yö.

Yhteistyössä