Katsoin tallennuksena sillä siistin :x Heti aina iskee oikein halu siivota....
Aamuäree 20.01.2009 #1 Katsoin tallennuksena sillä siistin :x Heti aina iskee oikein halu siivota....
Saimaanrannan äippä 20.01.2009 #2 Minuu iski myös sen jälkeen kun olin "sillä siisti" ohjelman katsonu. Keittiö on jo siivottu ja huomenna jatkuu... pitänee jättää muutma tuonne kovalevylle ni saa sen vimman useemmin
Minuu iski myös sen jälkeen kun olin "sillä siisti" ohjelman katsonu. Keittiö on jo siivottu ja huomenna jatkuu... pitänee jättää muutma tuonne kovalevylle ni saa sen vimman useemmin
Ninniliina 20.01.2009 #3 Tervetuloa! Tääl potee kaks pientä miestä (ja yks iso) oksennustautia, jota on jatkunu nyt torstaista lähtien - arvaapa mikä on pyykkimäärä...
Tervetuloa! Tääl potee kaks pientä miestä (ja yks iso) oksennustautia, jota on jatkunu nyt torstaista lähtien - arvaapa mikä on pyykkimäärä...
Aamuäree 20.01.2009 #5 Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina: Tervetuloa! Tääl potee kaks pientä miestä (ja yks iso) oksennustautia, jota on jatkunu nyt torstaista lähtien - arvaapa mikä on pyykkimäärä... Click to expand... Nou tänks- mulla on oksennusfobia
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina: Tervetuloa! Tääl potee kaks pientä miestä (ja yks iso) oksennustautia, jota on jatkunu nyt torstaista lähtien - arvaapa mikä on pyykkimäärä... Click to expand... Nou tänks- mulla on oksennusfobia