Iski kännykkäkuume

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
:kieh:
Pari kuukautta sitte mieheni tiputti puhelimen ( josta olen tykännyt ihan hirveästi ) , vesilasiin ja ei se tietysti sitten toiminut. Lähdettiin ostamaan minulle uutta enkä meinannut millään löytää hyvää kun olin niin kiintynyt entiseen puhelimeeni.
Ostin sitten Jonkun LG:n Chocolate tms. mutta en osannutkaan käyttää sitä. Muutaman päivän käytin ja sitten kyllästyin ja epätoivoissani kokeilin että josko vanha toimisi, ja toimihan se :D Myin sitten tuon LG:n veljelleni mutta nyt iski puhelin kuume.

Haluan sen uuden Samsung Soul puhelimen, haluuuuun |O :D

Täytyy kai alkaa säästämään rahaa :snotty: :D

Muita jotka välillä kuumeilee uusia puhelimia?
Minä en muuta elektroniikkaa kuumeile, en tiedä olenko koskaan kuumeillutkaan. Kannettavaa tietokonetta joskus mut siihenkin kelpas ihan peruskone, kuhan oli kannettava :saint:

Mä kuumeilen puhelinta ja oon tän päivän selannutkin nuita kytkyvaihtoehtoja... Mä tahon "vaan" Nokian 6500 sliden, ettei tule ihan liikaa maksettavaa. Enkä usko että kahden vuoden sopimus ahistais, kun en muutenkaan jaksa liitymäasioita kovin miettiä....

Mä vaan en jaksa uskoa että alle kahellakympillä pääsis, pakko käydä huomenna liikkeessä kyselemässä :D

Tänhetkinen känny on viisvuotias, en omasta mielestäni ihan turhaan kuumeile :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:
Hmm oma ns puhelinkuume tuli justiin täytettyä.

Tuon vanhemman Motorolan V3i Razerin(Dolce & Gabbana edition) rinnalle,
hommasin Nokian N95 8Gb :)

Minulla oli joskus tuon tyylinen mutta joku "huonompi" N80 tais olla. Mut en ikinä kiintyny siihen niin kuin nyt tuohon glamour-simpukkaan, pinkkinä :D

Niin munkin ja samalla puhelimella vielä, se on kyllä hyvä peli =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Ostin sitten Jonkun LG:n Chocolate tms. mutta en osannutkaan käyttää sitä. Muutaman päivän käytin ja sitten kyllästyin ja epätoivoissani kokeilin että josko vanha toimisi, ja toimihan se :D Myin sitten tuon LG:n veljelleni mutta nyt iski puhelin kuume.

Siis etkö sä osannut soittaa ja tekstata sillä? Siis soittelit muutaman päivän ja kyllästyit soittelemiseen sillä puhelimella?
Täytyy sanoa etten ihan ymmärrä:O

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mä kuumeilen puhelinta ja oon tän päivän selannutkin nuita kytkyvaihtoehtoja... Mä tahon "vaan" Nokian 6500 sliden, ettei tule ihan liikaa maksettavaa. Enkä usko että kahden vuoden sopimus ahistais, kun en muutenkaan jaksa liitymäasioita kovin miettiä....

Mä vaan en jaksa uskoa että alle kahellakympillä pääsis, pakko käydä huomenna liikkeessä kyselemässä :D

Tänhetkinen känny on viisvuotias, en omasta mielestäni ihan turhaan kuumeile :whistle:

Minun tän hetkinen on joku puoltoista vuotias vasta :snotty: :D
Eli periaatteessa ihan turhaan kuumeilen ; vaikka vikaa tuossa onkin. Silti oon tykänny kamalasti. Luulinkin etten ikinä löydä sopivaa uutta kun pelkäsin ettei tuo enää toimi. Mutta nyt iski kuume :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kyssärinä:

Siis etkö sä osannut soittaa ja tekstata sillä? Siis soittelit muutaman päivän ja kyllästyit soittelemiseen sillä puhelimella?
Täytyy sanoa etten ihan ymmärrä:O

En oppinut käyttämään sitä kunnolla kun siinä oli joku sellanen "kosketus"-juttu. Ja viestin kirjotus ei luonnistunu ollenkaan. Sekä puheluihin vastaaminen/niiden lopettaminen oli niin hankalaa. Pikkuveli onneksi sen halusi niin ei tarvinut potea huonoa omaatuntoa ;)

Minulla oli joskus tuon tyylinen mutta joku "huonompi" N80 tais olla. Mut en ikinä kiintyny siihen niin kuin nyt tuohon glamour-simpukkaan, pinkkinä :D

Ei voita tuota mun Motorolaa :p B)
On muuten äänestetty maailman kolmanneksi muodikkaimmaksi puhelimeksi (jonka siis luin vasta oston jälkeen)..

Kultaisilla kuorilla tuo siis :D

Yhteistyössä