ISIN tyttö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä on käynyt näin tyttö 3 v on nykyään vain aina isin tyttö, isiä huutaa apuun kaikkeen, isin syliin juostaan jos joku harmittaa isi isi isi, hyvä kun äiti kelpaa mihinkään :( voi olla ohimenevää mutta ihmettelen kun itse olen hoitanut lapsen vielä kotona nuo 3 ensimmäistä vuotta!

hah, kuullostaa tutulta. Mutta ehkä isi on nyt niin pop juuri siksi että isiä näkee harvemmin kuin sinua. Älä murehdi, kyllä sinä olet tytölle niin rakas. Nauti vaikka niistä hetkistä kun saat puuhata muuta tai olla vaan kun isi puuhailee tytön kanssa.
Meillä noi on mennyt hyvin kausittain, että ollaanko isin vai äisin tyttöjä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on käynyt näin tyttö 3 v on nykyään vain aina isin tyttö, isiä huutaa apuun kaikkeen, isin syliin juostaan jos joku harmittaa isi isi isi, hyvä kun äiti kelpaa mihinkään :( voi olla ohimenevää mutta ihmettelen kun itse olen hoitanut lapsen vielä kotona nuo 3 ensimmäistä vuotta!

Mulla on 2v kaksoset, joista toinen huutaa iltaisin sängyssään äitiä niin kauan kunnes menen paikalle. Äidin nähdessään alkaa huutaa isiä...

Iskä oli viime viikon työreissussa ja kyllä sitä nyt sitten on halittu ja paijattu lasten toimesta sen jälkeen. Ei sais edes autotalliin mennä ilman että saa seuraa. Ehkä sun lapsella on vähän samanlaista, että kun isä ei ole aina läsnä niin hän on sit suosikki silloin kun on kotona?

On meilläkin tuota muttei koko aikaa. 3v neuvolassa sanoi että se voi tuossa iässä varsinkin tyttö olla niin kiintynyt isäänsä että esim jos tietää vähänkään mitä naimisiin meno on, niin voi suunnitella moista isänsä kanssa =) Että kai se on ihan normaalia sitten ja menee ohi :D

Miksi hänen pitäisi olla äidin tyttö?
Meillä esikoispoika on aina ollut isin poika. Jo vauvasta pitäen selvästi tykkäsi enemmän isistä, vaikka minä häntä enemmän hoidinkin. Ei siihen mitään voi. Vasta nyt, 4,5vuotiaana, myös äiti kelpuutetaan johonkin juttuihin, vaikka isikin olisi paikalla. Mutta edelleen, jos isi ei ole nukkumamenoaikaan kotona, niin kysellään hänen perään yms.
Kuopuspoika on taas äidin poika, vaikka mies jäi heidän kanssa 1,5vuodeksi kotiin, kun itse palasin töihin kuopuksen ollessaan 11kk ikäinen. Eli ei se vaikuttaa mitenkään, kuka enenmmän hoitaa tai tekee, kemiaa se vaan on :)

Meillä vaihtelee. Toisinaan isi ei saa 3-vuotiaaseen tyttöömme edes koskea !! ei jutella ei mitään ,,vaan äiti äiti äiti ja kaulassa roikkuu ja äiti sitä äiti tätä .... :)

Voipi olla kuitenkin heti seuraavana päivänä sitten taas niin että isi vaan kelpaa..isi pyyhkimään, isiii... ei äiti ku iskä!!

Sama homma mummon ja papankin kanssa..välillä vain on ihan liimautunut mummoon ja pappaa edes huomaa,,toisinaan taas istua nököttää papan sylissä ja pappa sitä pappa tätä...

toisinaan kelpaa kukin yht´paljon :D mutta välillä on tämmöisiä puuskia, kuten tänä aamunakin, että äitii herättämään..äitiii mulla on pissahätä..äitiii...ei isi ku äitii!! :D

et se on vaan ny sellasta... kyl se siitä viimestään 5-ikävuoteen haihtuu...

Voihan olla että iskä on lempeempi, lepsumpi, leppoisempi ? että siksi iskä on NIIN kiva :D
voi miettiä omaa käytöstä et oisko siinä parannettavaa mitenkään ? koska lapset rakastavat sitä, että on aikuisella on aikaa ja että lapsi tulee nähdyksi ja kuulluksi, eikä huudeta ja hermoilla, vaan ollaan lämpimiä ja sellaisia ettei ole mikään kiire ja hoppu minnekkään... :) meidän tyttö tykkää päiväkodissa eräästä hoitajasta TOSI kovasti, kun se on just sellainen pullan tuoksuinen täti -vaikka onkin ihan tikku laiheliin ;-D on just sellainen aina iloinen, aurinkoinen, lämmin ja ei varmasti ikinä korottais ääntä, toki varmasti voi sanoa lujasti asioista mut ei taatusti huutaisi mistään..siitä mun tyttö tykkää kovasti kun on sellainen erittäin lämpöinen tarhan täti joka tekee työtänsä suurella <3:llä !

Yhteistyössä