Isi ja tyttölapsi uimahallissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä oon uimahallissa käydessäni 7-vuotiaan poikani kanssa ollut naisten puolella enkä näe siinä mitään outoa. Hyvänen aika, olihan se uimakoulussakin naistenpuolella muiden ikäistensä poikien ja tyttöjen kanssa. En päästäisi vielä 7-vuotiastani yksin (oman lapseni tuntien) miesten puolelle, menkööt sitten vuoden päästä..

Musta tää "pedofiilivaino" on ihan surullista. Silti suurin osa miehistä EI ole niitä!

No ei, mutta ei ole ihan yks tai kaks kertaa kun sellanen on uimahalliin eksynyt. Ja kyllähän sellanen pieni poika yksin miesten puolella herättää heti pedon huomion. Luultavasti uimahallissa kuitenkin on muitakin eli en usko että siellä on juurikaan mahdollisuuksia mihinkään epämääräiseen toimintaan.

Minä otan 5- ja 7-vuotiaat pojat naisten puolelle koska mieheni ei ehdi uimassa käydä. Toki on puhuttu ensin siitä, että vieraita ihmisiä ei tarvitse siellä tuijottaa vaikka näyttävätkin erilaisilta kuin normaalisti.

Niin kauan kun mitään ikärajoja ei aseteta, voi lapsen mielestäni ottaa sinne "omalle" puolelleen niin kauan kun lapsi oikeasti apua tarvitsee. Meidän 7-vuotiaalta onnistuisi kyllä vaatteiden vaihto, suihkut sun muut mutta vähä epäilen saako vaatteitaan yhteen paikkaan ja ennen kaikkea vielä löytäisi ne kaikki takaisin tullessaankin.

ja eiköhän ne pedofiilit liiku joka paikassa ihan yhtä lailla, tuskin ne uimahallin pukukopissa asuvat? Ei se lapsi siitä kärsi jos joku sairas tyyppi katsookin, ja siellä pukukopissa vieraiden ihmisten keskellä tuskin on kovin suurta vaaraa että kukaan lapselle mitään tekisi, sen enempää kuin keskellä kaupunkiakaan.

[QUOTE="vieras";27097340]ja eiköhän ne pedofiilit liiku joka paikassa ihan yhtä lailla, tuskin ne uimahallin pukukopissa asuvat? Ei se lapsi siitä kärsi jos joku sairas tyyppi katsookin, ja siellä pukukopissa vieraiden ihmisten keskellä tuskin on kovin suurta vaaraa että kukaan lapselle mitään tekisi, sen enempää kuin keskellä kaupunkiakaan.[/QUOTE]

Eivät varmaan asukaan, mutta kyllähän sitä luulisi heidän hakeutuvan paikkoihin ja tilanteisiin jossa on mahdollista nähdä lapsia ja jopa paljasta pintaa. MUTTA en mä sitä väitä, että miesten puolella ei muita oliskaan kuin pedofiilejä.

Yhteistyössä