isäntäpä sitten meni apteekkiin ostaakseen burana capsia

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
sanoin, että tuo sitten kaksi pakettia heti kerralla, kun niitä on ennen saanut kaksi laatikkoa. ettei tarviis täältä syrjä kylältä lähteä uudestaan hakemaan sitä heti lähipäivinä. koska miehellä on niin kipeä olkapää, että menee neljäkin sellaista vuorokaudessa. mut nytpä ei sit kuulema enää myydäkään kuin yksi pakkaus kerralla. entäpä jos teillä on vaikka isot buranaa syövät kuumeessa ja sitten pienet kuumessa ja tarviit kahdenlaista buranaa, niin sitten et enää saakaan molempia. meillä kun ei muut kuumelääkeet näy auttavan mitään. |O |O ennen on saanut sekä kapsin että 200 joka on se lasten burana. nyt et sitten saa kuin jomman kumman |O

:o Outoa. kyllä minäkin oon kerralla ostanu 2pkt ihan aikuisten buranaa yleensä.
Ehkä se on sit niin että paljon tulee väärinkäyttöjä esille ja sen takia rajottaavat, mut haloo kuka söis viel lastenki lääkkeet omiensa lisäks yhellä kertaa :whistle:

en oo homannukkaan tollasta apteekissa käydessä,olen ostanu kerralla aikusten buranaa 2 lasten buranaa 1 ja nestemäistä panadolii 1 kukaan koskaan tullu sanoo etten sais noita kaikkia.... :o

mutta tossa apteekissa jossa käyn niin mun pärstä on sen verran tuttu että varmaan vaikuttaa...joutunu hakee niin paljon lääkkeitä 4v sisään ettei ole tosikaan :/

mutta ihan hyvä että valvovat vähän

Meillä täytetään lääkekaappi noin kerran kuussa. Ja listaan kuuluu mm. PamolF 125mg + 250mg Ibumax 400mg 2pkt burana 200mg 2pkt. Ja kahella kuitilla oon ne saanu. Ja ekan kerran kun hain, niin selitin et on 7 henkinen perhe ja 25kilsaa kylälle, ja aivan ihanaa palvelua sen jälkeen olen saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Kyllä mä olen saanut ostettua lapsen panadolit ja aikuisten panadolit yhtäaikaa, mutta kahta samanlaista pakettia ei saa samalla kertaa ostettua.

sama meilläpäin. en oo muutamaan vuoteen saanu ostettua samaa lääkettä kahta pkt, mut esim panadolia ja buranaa oon saanu samal kertaa

kyllä se on ollu jo vuosia mut se miten tarkasti valvovat sitä myyntiä ni riippuu ihan apteekista. täällä meillä "maalla" saat helposti sen 2 pkt ostettua mut meeppääs kaupunkiin ni et varmasti saa ostettua kun 1 ja siellä kaupungissa oli jopa lappu siinä särkylääkehyllyn kupeessa.

Alkuperäinen kirjoittaja SeSaMa:
Meillä täytetään lääkekaappi noin kerran kuussa. Ja listaan kuuluu mm. PamolF 125mg + 250mg Ibumax 400mg 2pkt burana 200mg 2pkt. Ja kahella kuitilla oon ne saanu. Ja ekan kerran kun hain, niin selitin et on 7 henkinen perhe ja 25kilsaa kylälle, ja aivan ihanaa palvelua sen jälkeen olen saanut.

Ootte kyl aika usein sairaina... Mä syön muutaman särkylääkkeen vuodessa jos sitäkään. Lapset kipeinä pari kertaa vuodessa....

kyllä vielä joulu viikolla sai kaksi laatikkoa särkylääkkeitä kerralla :o kolmea ei ole saanut aikoihin. aika pyllystä jos pitää peräkkäisinä pävinä ajella hakemaan lääkkeitä tai sit hommata porukkaa mukaan et saa sen pari laatikkoa kerralla. oikeasti sivummasta on aika tympeää ajella hakemaan.

Yhteistyössä