Isänpäivälahjapino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä heitin vitsillä, että annan sille uusimman Reino Lehväslaihon kirjan - siis sotakirjan kuten isille "kuuluu" isänpäivänä antaa. Mies sanoi, että anna vaan, se ei oo ikinä lukenut Lehväslaihoa ja haluaisi lukea yhden...?! :xmas:

Viime vuonna sai mukin, johon neiti oli servettilakalla kiinnittänyt kirjaimet I S K Ä. Jotain muutakin varmaan annettiin, en muista mitä. Ja tämä oli siis miehelle ensimmäinen isänpäivä, joskin hän sai siis itselleen lapseksi jo vähän isomman lapsen (tuolloin 5v).

Tänä vuonna ostettiin Juoppohullun päiväkirja 4, jonka nimi on muistaakseni vaippaihottumaa tai jotain. Meille siis syntymässä ensimmäinen yhteinen lapsi, niin sopii siihen sitten kivasti. Ja saa sitten bodyn (jota vissiin kyllä enempi vauva käyttää) jossa lukee isin kulta. Likka varmaan tekee vielä jotain itse lisäksi.

Mä mietin just, pitäiskö exälle jotain vääntää. ÄRH. Onhan se biologinen isä ja näkeeki lastansa useammin ku monet, ja olis varmaan kiva jos tyttö vuosien päästä näkis kortin jossa omat tassunjäljet on siellä isänsäkin luona...? Mutta kun se on exä ja mua ei kiinnostais.

Aika perinteinen ekana isänpäivänä taitaa olla just kortti/taulu jossa on lapsen tassut piirretty tai sormiväreillä painettu...

Mä en edes MUISTA tota ekaa isänpäivää, meni jotenkin ihan koomassa se pipkkuvauva-aika.. Nyt mietin mitä antaisin. Mukin pojan & isän kuvalla sai synttärilahjaksi.

Mies ihaili lomareissulla mäkillä ollutta munaviulua (munaleikkuri kai oikeesti) ja oli siitä niin haltioissaan että ehkä ostan sellasen metallisena ja kaiverrutan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Tilasin sellaisen seinäkalenterin, johon sai omia kuvia laittaa, ifolorilta... :D
Ekana isänpäivänä, ostin kuvamukin, jossa meidän pikku-ukko komeilee kyljessä... :heart:

Oliks se mukikin sieltä ifolorilta?

Se vois olla kiva meijänkin isille :D Kiitti ideasta :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Tilasin sellaisen seinäkalenterin, johon sai omia kuvia laittaa, ifolorilta... :D
Ekana isänpäivänä, ostin kuvamukin, jossa meidän pikku-ukko komeilee kyljessä... :heart:

tais olla, en nyt muista.. :ashamed:

Käympä kyyläämässä sivuston :)

Mä sain ekana isänpäivälahjana T-paidan, jossa oli kangasväreillä tyttären kädet ja jalat. Hieno lahja!
Minä olisin tyytyväinen jos vaikka saisi aamupalan sänkyyn ja saisi olla koko päivän perheen kanssa

Käympä kyyläämässä sivuston :)

Jos, ei ifolorilla ole, niin googlettamalla "kuvamuki" löytyy eri firmoja jotka tekee..

Meillä saa tänä vuonna kahvinkeittimen. Ainoa joka juo kahvia ja valittaa et tuo nykyinen polttaa kahvin pohjaan. Lapset kyllä väsää vinon pinon omia paketteja ja kortteja.
Papoille ostin jo kesällä yhdestä keraamiikka pajasta lappiaiheiset taulut (molemmat käy lapissa säännöllisesti).

Mä näin lehdessä mainoksen miesten boksereista jossa sen kohdalla luki "Lemmen kylvökone" :D Hitusen mulla petti pokka... Ajattelin jos ne ostaisin ihan vitsillä ja sit keksisin jotain "oikeeta" ;)

Yhteistyössä