Isänpäiväkortti alle 2veen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti & poika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti & poika

Vieras
Millaisen isänpäiväkortin vois askarrella 1v8kk ikäisen kanssa?
Pää lyö ihan tyhjää... Sormivärejä ei tähän hätään löydy, niillä olis helppo tehdä mut oisko muita ideoita?

mä tein ton 1vn kans iha vaa nii et se piti kynästä kii ja mä kirjotin tarvittavan tekstin sitte se piirteli siihe ite jotai viivoja ja näytin sille tarroja joista tökkäs sormella haluamaansa ja annoin sen sille ja se heilutti sitä sormessaa ja lätkästii korttii :D ei sen kai kovin monimutkanen tarvi olla.

Mä tein ton just 1 v. kanssa niin, että leikkasin sen käden kuvan ja liimasin eri väriselle pahville. Lapsi sai siihen sitten piirtää tusseilla. Ihan hieno tuli, just 1 veen tasoa:)

Meillä kerhossa tehtiin niin että vauvat "maalasivat" puolukkahillolla. Sitten siitä paperista leikattiin kravatin mallinen osa, kumilenkku kiinni millä saa kaulaan. Mies oli ihastuksissaan :D

Meillä kerhossa tehtiin niin että vauvat "maalasivat" puolukkahillolla. Sitten siitä paperista leikattiin kravatin mallinen osa (siis äiti leikkasi), lopuksi kumilenkku kiinni millä saa kaulaan. Mies oli ihastuksissaan :D

Me tehtiin eskarilaisten kanssa hirvikortti (hirvi metsän kuningas=isä perheen kuningas)

Maalattiin jalkapohja ruskealla ja painettiin paperiin. Sitten kämmenet mustalla ja niistä tuli sarvet. Sormenpäällä painettiin silmät. Tuli hauskannäköisiä. =)

Vois ton varmaan piirtämälläkin toteuttaa...

Kartongista sydän ja sitten 2v. voi rypistää pieniä paloja punaisia silkkipapereita ja tökkiä niitä äidin laittamiin erikeepperi kohtiin koko sen sydämen alueelle. Tulee hieno :D

Yhteistyössä