Isännöitsijän tehtävät?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Janette"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Janette"

Vieras
Yläkerrassamme asuu perhe, jotka metelöivät ja huudattavat musiikkia kaiken päivää ja useimmiten myös yöllä. Olen ottanut yhteytä isännöitsijään, ja hän sanoi, että minun pitäisi kysyä muilta naapureilta, josko hekin tekisivät valituksen. Eikö tässä tosiaan ole muuta tehtävissä? Kolme ketaa soitettu poliisille, edellinen- ja nykyinen isännöitsijä lähettäneet postitse huomautuksen ja kerran käyty itse ovella sanomassa asiasta. Ei paljoa kiinnostaisi ruveta naapureita kiertelemään, varsinkaan kun en ole yhdenkään kanssa edes jutellut. Eikö isännöitsijän kuulu ottaa heihin yhteyttä ja keskustella asiasta?

riippuu pitkälti myös siitä onko kyseessä vuokra vai omistus asunto... jos omistus niin sillon isännöitisjä on viestinviejä ja asian tiimoilta voi lähestyä taloyhtiön hallitusta jos isännöitisjän toimet ei riitä... jos tilanne menee niin huonoksi että asukkaat on saatava kämpästä pois niin hallitus voi valmistella yhtiökokouksen päätettäväksi asunnon haltuun oton jolloin omistajat häädetään kämpästään...

jos taas vuokra niin kaiken maailman varotukset yms pitää tulla vuokranantajalta jotta ne on oikeeoppisia, mutta sillonkin isännöitsijä voi kyllä käydä keskustelemassa asiasta ennen virallisia varotus hässäköitä...

okei... Vuokra-asunto on sekä meillä että naapureilla. Taidan ottaa yhteyttä suoraan vuokranantajaan (joka on kummallakin meillä sama) ja sanoa, että joko tekee asialle jotain tai etsii meille uuden asunnon. En jaksa tätäkään enää.

Yhteistyössä