Isäni soitti, itkien :(

Himpulat ja Vimpulat

Aktiivinen jäsen
25.05.2004
1 989
1
36
oli isän vaikea lähteä sairaalasta äidin luota, kun pahimmassa tapauksessa ne ovat hyvästit :'(
äiti menee leikkaukseen huomena aamusta, on todella vaikea haima-kasvaimen leikkaus edessä, jossa poistetaan myös perna ja osa paksusuolta :|

Olen huolissani myös isästäni, kuinka jaksaa ja pärjää.. hänellä diabeteksen omahoito aika huono, äiti siitä lähinnä on huolehtinut..
nyt oli niin murheissaan siellä, on niin avuton olo itselläkin kun ei voi kuin luottaa lääkäreihin ja että leikkaus sujuu hyvin.

:'(

:hug:

Mielestäni on jo hyvä ennuste jotta ryhdytään haimasyöpää leikkaamaan.Mammani kohdalla ei tehty enää mitään.

Rankka on jokainen poislähtö sairaalasta,kun koskaan ei tiedä mitä tapahtuu.Miten itse voit?

Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
:hug:

Mielestäni on jo hyvä ennuste jotta ryhdytään haimasyöpää leikkaamaan.Mammani kohdalla ei tehty enää mitään.

Rankka on jokainen poislähtö sairaalasta,kun koskaan ei tiedä mitä tapahtuu.Miten itse voit?

kiitos kysymästä, en kovin hyvin :'( äiti mielessä joka päivä, nyt etenkin. äiti tuossa yhdeksältä vielä soitti ja mä olisin toivonut olevani siellä sairaalassa äidin lähellä, tukena.. :heart:
haiman kasvaimen laadusta ei ole vielä 100% varmaa tietoa, se ei ole levinnyt muualle. kasvain on 3cm.

Yhteistyössä