K
koiraihmisiä?
Vieras
Virosta eilen tuli kotiin, oli siis työreissulla siellä koska mun vanhemmilla on siellä toinen yritys.
Joku hänen asiakas tms. ( jäi mulle vähän epäselväksi kuka )oli kysynyt haluisko hän viedä mukanaan suomeen pennun/ pentuja, emo oli ilmeisesti hylännyt ne tai kuollut
On ilmeisesti sekarotuinen, saksanpaimenkoiran ja jonkun muun risteytys. Pentu on siis vasta max. 4vkon ikäinen eli eihän tuo normaalisti ole vielä luovutusikä? Pentu olisi siis lopetettu mutta koska meidän isä on sellanen hölmö niin olihan hänen pakko ottaa se mukaansa tietenkin..No siis on mun vanhemmilla tosi iso talo maalla jne. eli hyvin sinne mahtuu vaikka useempikin koira mutta miten noin pientä pentua pitää hoitaa? Eläinlääkäriinkään ei tänään juhannuksena saa yhteyttä kun ei ole mikään iso hätä kyseessä, viedään pentu isäni kanssa tietty heti ensviikolla tarkistettavaksi ja kai niitä rokotteitakin pitää antaa ym. mut miten siis tuon kanssa nyt pitäs elää ensviikkoon? on yhtä pienikin melkein ku meidän pupuvauva, eli ihan rääpäle..Tuttelia meidän äiti on sille antanut, mutta kun se itkee koko ajan sydäntäsärkevästi, kai emonsa perään..selviääkö pentu siis tuttelilla ja vellillä vklopun yli?
Joku hänen asiakas tms. ( jäi mulle vähän epäselväksi kuka )oli kysynyt haluisko hän viedä mukanaan suomeen pennun/ pentuja, emo oli ilmeisesti hylännyt ne tai kuollut