Isäni oli lähetellyt lauantaina TAAS viestejä kaverini kännyyn

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vitutuskäyrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vitutuskäyrä

Vieras
vaikka se on jo tehnyt selväksi että sitä ei mun faija kiinnosta.
Kirjotin tästä aiemmin tänne, kun näin pari viestiä mitkä se oli laittanut ja mua hävettää sen puolesta. Nyt kaveri alkaa olla tosi vittuuntunut ja sano että vaihtaa kohta numeroa jos MÄ en voi sanoa isälleni että jättää sen rauhaan. Musta ei kuulu mulle milläänlailla tämä asia, vaikka se irstailija nyt sattuu olee mun isä, niin minkä mä sille voin. :(

Vaikka asia ei kuulukkaan ap:lle, niin hän voisi (ylimääräisenä) palveluksena pyytää isäänsä lopettamaan tekstailun, ettei kaverin tarvitsisi vaihtaa numeroa.

ihan pakko kysyä että minkä ikäinen kaverisi ja isäsi ovat? Ja miksi ihmeessä isälläsi ylipäätään on kaverisi puh.numero? Tai no kyllähän niitä tieten saa numerotiedustelusta jos on tarvetta...

Mun lapseni isän isä soitteli mulle yhteen aikaan ja kerto kuinka paljon mua rakastaa ja jotain ihme lässytystä. Soitin exälle että sanoo sille, ei kuulema kuulu sille. Sitte soitin ex anopille kuka siis on eronnut tuosta miehestä ja se oli sitä mieltä että saa luvan kyllä isälleen sanoa tosta, sanoi se sitte. Eipä sen jälkeen ole soitellut, edes lasta yökylään. Ja se soitteli vieläpä vaimonsa kera aina juovuspäiten :x yyyyh!!

Alkuperäinen kirjoittaja suski:
Vaikka asia ei kuulukkaan ap:lle, niin hän voisi (ylimääräisenä) palveluksena pyytää isäänsä lopettamaan tekstailun, ettei kaverin tarvitsisi vaihtaa numeroa.

Meinaatko? Kaksi aikuista ihmistä tekstailee keskenään ja ap:llä olisi velvollisuus puuttua tilanteeseen, koska toinen osapuolista sattuu olemaan hänen isänsä? Ainakaan itse en korvaani lotkauttaisi jos joku lapsistani yrittäisi puuttua ihmissuhteisiini. Loukkaantua kyllä voisin.

elä puutu tilanteeseen mitenkään, sanot kaverilles että voi laittaa isälles vaikka tämmösen viestin jos se ei ite osaa ajatella: "lopeta, ei kiinnosta, mutta naisystävääs voi kiinnostaa nämä sun viestit. kannattaa miettiä kaks kertaa laitatko mulle viestiä enää..."

Alkuperäinen kirjoittaja jjjj:
Mun lapseni isän isä soitteli mulle yhteen aikaan ja kerto kuinka paljon mua rakastaa ja jotain ihme lässytystä. Soitin exälle että sanoo sille, ei kuulema kuulu sille. Sitte soitin ex anopille kuka siis on eronnut tuosta miehestä ja se oli sitä mieltä että saa luvan kyllä isälleen sanoa tosta, sanoi se sitte. Eipä sen jälkeen ole soitellut, edes lasta yökylään. Ja se soitteli vieläpä vaimonsa kera aina juovuspäiten :x yyyyh!!

Hylkäsit ihmiset jotka välittivät sinusta ja lastenlapsestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja suski:

Meinaatko? Kaksi aikuista ihmistä tekstailee keskenään ja ap:llä olisi velvollisuus puuttua tilanteeseen, koska toinen osapuolista sattuu olemaan hänen isänsä? Ainakaan itse en korvaani lotkauttaisi jos joku lapsistani yrittäisi puuttua ihmissuhteisiini. Loukkaantua kyllä voisin.

En sanonut, että ap:llä olisi minkäänlaista velvollisuutta puuttua asiaan, mutta itse ainakin teen kavereille palveluksia, joita ei olisi pakko tehdä. Mutta se olen vain minä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihan pakko kysyä että minkä ikäinen kaverisi ja isäsi ovat? Ja miksi ihmeessä isälläsi ylipäätään on kaverisi puh.numero? Tai no kyllähän niitä tieten saa numerotiedustelusta jos on tarvetta...

Isä on 55 ja kaverini 21. Ite oon 3kymppinen.

No eihän se ap:n asiaan puuttuminen mitään auta. Jos isä on ...hiukan erikoinen persoona, kuten tästä vois käsittää, tuskin se asiaan vaikuttaa yhtään, vaikka ap sanois mitä.

Yhteistyössä