?
..
Vieras
mun veljen entinen/nykynen nainen on raskaana ihan viimisillään.. sitä ei tunnu kiinnostavan koko lapsi, haukkuu mun veljeä homoks, kusipääks ja kaikkea. vaikka se on mitä ihanin.. ovat yli 40v molemmat. veljeni on toivonut aina lasta/perhettä.. no lapsen saa mut perhettä ei.. ainoa onnyt vaan et tää nainen aikoo kieltää veljeäni näkemästä tätä lasta. samoin muuta meen sukua..
nainen on ihan välinpitämätön veljelläni on hankittuna kaikki vauvan tavarat, naisella ei paljon mitään ja rv yli 39.. asuvat siis erillään. veljeni pelkää ettei tuo nainen ala huolehtia lapsesta tai ainakin kasvattaa sen niin ettei edes halua tutustua isäänsä.. (teki näin myös vanhemmille lapsilleen)
mitä tässä tilanteessa voi tehdä? ulkopäin nainen on fiksu, on kouluavustaja ym.
mä haluisin kans tutustua tähän lapseen mut onko mulla ikinä mahdollisuutta?
nainen on ihan välinpitämätön veljelläni on hankittuna kaikki vauvan tavarat, naisella ei paljon mitään ja rv yli 39.. asuvat siis erillään. veljeni pelkää ettei tuo nainen ala huolehtia lapsesta tai ainakin kasvattaa sen niin ettei edes halua tutustua isäänsä.. (teki näin myös vanhemmille lapsilleen)
mitä tässä tilanteessa voi tehdä? ulkopäin nainen on fiksu, on kouluavustaja ym.
mä haluisin kans tutustua tähän lapseen mut onko mulla ikinä mahdollisuutta?