Isämies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Ihan mielenkiinnosta. Montako lasta sinulla on? Vaimoa?
Olen seuraillut kirjoituksiasi ja täytyy myöntää että olet kyllä asiallinen kaveri. Tällä palstalla miehet on joko nössöjä tai liian maskuliinistaegoa täynnä mutta onneksi joukkoon on mahtunut yksi fiksukin! Sulla taitaa olla ihan kohtuu hyvä koulutus?

[QUOTE="...";26965262]Ihan mielenkiinnosta. Montako lasta sinulla on? Vaimoa?
Olen seuraillut kirjoituksiasi ja täytyy myöntää että olet kyllä asiallinen kaveri. Tällä palstalla miehet on joko nössöjä tai liian maskuliinistaegoa täynnä mutta onneksi joukkoon on mahtunut yksi fiksukin! Sulla taitaa olla ihan kohtuu hyvä koulutus?[/QUOTE]

Ihan pakko kompata vaikka semisti noloa onkin. Ainoa mikä mättää on asumiseen liittyvät asiat, Isämiehen mukaan pitää olla varmaan vähintään 100 neliötä tilaa per henkilö talossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26965301:
Odotan mielenkiinnolla montako vaimoa häneltä löytyy.

Voin alkaa hänelle vaikka seitsämänneksi vaimoksi. Sen verran fiksun oloinen kaveri että hänen kanssaan saisi paljon hyviä keskusteluja aikaiseksi.

Katos katos, olen saanut ihan oman ketjun. :D Osanotto vaan on ainakin toistaiseksi ollut vähän laimeaa...

Juu, on vaimo ja kaksi kouluikäistä lasta.

En tiedä, onko koulutukseni (YTT) kovin hyvä ainakaan siinä mielessä, että se takaisi aina ja joka tilanteessa juuri sellaisia duuneja, joita kaikkein mieluiten tekisin. Törmään työelämässä jatkuvasti mm. siihen, että
a) osaamiseni oletetaan koulutukseni perusteella liian "teoreettisesksi" tms.
b) oletetaan, että olen kiinnostunut vain ja ainoastaan tutkimuksesta (enkä siis esim. projektinjohtamisesta yms.)
c) koulutukseni on julkisen sektorin ulkopuolella "väärä" vähän hommaan kuin hommaan
Olin aikaisemmin pitkään yliopistolla ja jossain välissä eräässä tutkimuslaitoksessakin; nyt yksityisellä sektorilla. Parhaiten viihdyin yliopistolla; fiksuja työkavereita ja töissä oli oikeanlainen tekemisen meininki (ilman turhantärkeilyä ja mitään tarkoittamatonta businessläppää jne).

[QUOTE="...";26965262]Tällä palstalla miehet on joko nössöjä tai liian maskuliinistaegoa täynnä mutta onneksi joukkoon on mahtunut yksi fiksukin![/QUOTE]

Aijai, kun sattuu iskut vyötärön alle ;)

[QUOTE="mies";27099394]Montako y-viestiä Isämiehellä on saapuneissa?[/QUOTE]

Ei yhtään. Valitettavasti. :D Joku on joskus tykännyt jostain kirjoittamastani, mutta yhtään yksäriä en ole kyllä koskaan saanut.

[QUOTE="vieras";27099509]Niin selkee playeri. Sama juttu ruutiukolla. Ei muka mitään sutinaa mut varmasti on - tiedän kaiken en mee halpaan![/QUOTE]

:laugh: Olen sentään yli nelikymppinen ukko, jonka tuonsuuntaiset yritykset vaikuttaisivat varmaankin lähinnä pateettisilta.

Yhteistyössä