Isälleni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullisen pojan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullisen pojan äiti

Vieras
Rakas isä!

Minusta on kiva olla kanssasi. Odotan yhteisiä kalareissujamme monta päivää etukäteen. On kiva kun tulet joskus hakemaan minut koulusta. Ja kiva kun viet minut elokuviin. On kiva olla yhdessä tekemättä mitään sen kummempaa.

Onneksi asutaan samalla paikkakunnalla ja me voisimme nähdä usein, vaikka olette äidin kanssa eronneet.

Usein sinulla on kuitenkin tärkeämpää tekemistä. On kyläilyjä kavereiden luona,pokerin pelaamista useamman kerran viikossa ja liikuntaharrastuksia. Viikonloppuisin sinulla on usein huono olo,etkä jaksa tulla hakemaan minua.

Mutta ei se mitään. Minä olen sinun lapsesi ja minä odotan päivä toisensa perään. Odotan,että sinulla joskus riittäisi aikaa minullekin.

Kohta olen murrosiässä ja minua kiinnostavat muut asiat,kuin iskän kanssa ajan viettäminen. Nyt tarvitsisin sinua,mutta sinulla on muuta tekemistä.

Haluaisin,että edes joskus minä olisin tärkeysjärjestyksessä ensimmäinen. Sanoisit kavereillesi,että et ehdi nyt, koska sinä vietät aikaa poikasi kanssa.

T:Poikasi 10v.

Jotenkin olen nämä kaikki vuodet odottanut,että tuo mies aikuistusi ja hoksaisi mikä elämässä on oikeasti tärkeää. Minkään ei pitäisi olla tärkeämpää,kuin oma lapsi! Nyt lienee kuitenkin jo turha enää muutosta toivoa. Harmittaa vaan pojan puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja RPM:
äiti kirjoitti aikoinaan mun isälle ton tyylisen kirjeen...vähät se välitti |O
ihana kirjotus kuitenkin :hug:

Enemmänkin juuri tässä esitetyssä problematiikassa se Suomenkin tulevaisuus on kiinni, kuin jossain mamu-jutuissa.

Yhteistyössä