Isäksi 70-vuotiaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mammaliini

Jäsen
26.05.2004
60
0
6
Luitteko viime kaksplussasta kun oli juttua tästä n. 70-vuotiaasta miehestä jolla oli pieni lapsi? Minun mielestäni tuntuu jotenkin hassulta, koska kyllä ton ikänen on jo isovanhempi vaiheessa. Kuinkahan mahtaa jaksaa mennä pienen perässä. JOkainen tietysti saa tehdä lapsia sillon kun haluaa ja niitä saa, mutta jotenkin tuntuu erikoiselta.

Ihan liian vanha vaikka millä mittapuulla mittaisi! Ukkohan voi kuolla kupsahtaa minä hetkenä tahansa! Sanoisin, että tuo on jo pahasti lapsen oikeuksien vastaista. Oma isäni ei edes elänyt noin pitkään. Ja muutenkin miehet keskimäärin kuolevat nuorempina kuin naiset. Jotta pitäisi sitä sentään joku tolkku olla noissakin hommissa!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2005 klo 14:27 Vieras kirjoitti:
Niinpä, naisia aletaan jo syyttelemään liian vanhoiksi 35-v jälkeen.
jaa'a, ei minua vaan ole kukaan alkanut (vielä, nyt kai aletaan...) haukkumaan liian vanhaksi vaikka olenkin 39 ja 4 kk:n ikäisen esikoiseni äiti...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.11.2005 klo 00:24 leppis kirjoitti:
Juu, et minunkin isäpappa vois viel tollaset 20 v. hankkia mulle sisaruksia vai??? Plääh. Saisin vaiks 50v. lahjaksi pikkusiskon tai -veikan!!!

Niin, siinä voisi lapsenlapsesi kirmailla yhdessä sisartesi kanssa...Kiva ajatus vai? Ja sinä voisit toimia vara-mummona sisarillesi, kun oma isoäitisi on kuollut/jo 90-v, ja isäsi uusi vielä tuliterä 30-40-v...Kiva ajatus vai mitä...

Siis aivan kamala ajatus. Mulla meinas isäpapalle käydä smalla tavalla. Hän nyt on 63 v. ja sattumoisin löysi itselleen tälläisen nuoren maatuskan. Jolla tietenkin oli heti lapsen teko puuhat mielessä, onneksi meidän (sisarusteni) kannalta raskaudet ovat keskeytyneet. Hänellä on jo lasta huostaanotettuja. Rahat on sitten putsannut jo papalta kaikki. Ja järki puhe ei auta. On kuulkaa vitsit vähissä, kun puristus ote on sillä neidolla tosi tiukassa vieläkin. Hieman valon sädettä meillekkin päin on tulossa, maassaololupa on katkolla ja valittamisesta huolimatta joutuu kohta pois Suomesta. On muuten naimisiinkin jo kosinut pappaamme, mutta onneksi ei ole suostunut. Avioliittoja on maatuskalla jo 2 takana. Ym. rikollisuutta ja mielenterveysongelmia & itsemurhayrityksiä.

Oli se ihan uskomaton juttu! Niin, kun joku kyseli sen naisen ikää, niin hän oli 34-vuotias...! En ikinä vois kuvitella olevani tollasen papparaisen kanssa! Ikäeroa parilla oli siis 35v. kun ukon ikä oli 69v. Ihan käsittämätöntä! Kyllä siinä ikäeroa on jo ihan liikaa...Ja tosiaan mies olis ollut ennemmin pappaiässä kuin että isäks pienelle lapselle... :o

Yhteistyössä