Isänpäivälahja? Mitä teen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en oikein tiedä, miten tämä kertoisin, mutta pakko avautua..
Isäinpäivä on tulossa ja oli tarkoitus lapsen kanssa tehdä yllätys miehelleni eli lapsen isälle. Ajatuksen keskipisteenä oli liimata lapsesta kuva korttiin. Noh, homma menee nyt uusiksi, nimittäin anoppi oli päättänyt laittaa jo saman kuvan lapsesta omaan lahjajuttuunsa.
Mielestäni tuo on kummallista. En ajatellut, että anoppini keskittäisi lapsemme poikansa lahjaan. Tottakai äitinä haluaa antaa pojallensa lahjan se on ihana juttu, mutta miksi lapsi piti sekoittaa asiaan? Itse olen kuvitellut aina, että äiti on se, jonka kanssa lapsi askartelee tai äiti laittaa lapsen kuvia yms. En edes älynnyt, että anoppi toimii noin. Eihän tuo iso juttu ole, mutta harmittaa, kun en äitinä lapsen kanssa voi liittää nyt kuvaa lapsesta korttiin tai voi, mutta ehkä olisi hassua samalla kuvalla.
Onko tällainen hyvinkin tavallista? Ja edelleen painotan sitä, että ihanaa kun antaa lahjan pojallensa, mutta miksi lapsi piti sekoittaa asiaan? Tuosta asiasta olisi ollut hyvä edes keskustella mielestäni. Olisi kuitenkin äitinä ja puolisona toivonut kunnioitusta anopilta.Kellään samoja kokemuksia?
 
vierailija
Entä jos sä laitat myös kortin missä on lapsen kuva, laitat vaan eri kuvan?
En jaksa uskoa, että anoppi on tarkoittanut millään pahalla tehdä tuota asiaa...
En mä niin ajattelekaan, lähinnä ihmettelin, kun oon ajatellut, että toi on perheen asia enemmänkin eli äidin ja lapsen välinen juttu ja tää oli kuitenkin eka kunnon isäinpäivä ettei lapsi oo ihan pieni enää. Hänellä on tapana tehdä asioita ” oman pään mukaan” siksi ärsyttää nyt tämä.
 
vierailija
Keskustelkaa keskenänne, toimittajat eivät välitä teistä. keskustelupalsta toimittajat kannattavat vain orjuutta jossa hei tekevät jutut teidän kustannuksellanne ja itse viihtyvät vauva-aikanaan, mutta eivät anna muille rauhaa siihen.
 

Yhteistyössä