Kannattaisi miettiä sitä että vaimosi tarvii ehkä terapia hoitoa
Eipäs. Jumalan rakkautta Jeesuksessa Kristuksessa tällainen ihminen tarvitsee. Voin suositella!
Terapeutit ja sen sellaiset hyypiöt eivät sellaiseen välittämiseen ikinä pysty. Ne ehkä kuuntelee ja juttelee, mutta kuitenkin rahastavat ja lopulta vain häipyvät elämästäsi jonakin päivänä. "Kiva" sit siinä huomata, että lopulta kuitenkin jäät ihan yksin ja menetit myös rahasi.
Uskoville kristityille heillä on tarjota myös luopumusta, nimittäin terveestä uskosta Jeesukseen, ja lisäksi neuvot jättää seurakunta. Olen tällaista saanut sivusta valitettavasti seurata.
Minulla siis käytännössä vain lähinnä ikäviä kokemuksia terapeuteista ja muista vastaavista "asiantuntijoista".
Minun on yhä edelleen vaikeaa niellä johtavan pastorimme (RP, Tku) ajatusta minulle, että minun olisi hyvä hankkiutua terapeutille - että sellainen "nimipäivälahja"!
Pastori, joka neuvoo hakemaan apua muualta kuin Jumalalta, Raamatusta! Kuvitelkaa! Se pastori ei kyllä ollut työnkuvansa tasalla... - eikä ole kukaan muukaan pastori, joka moista ehdottaa seurakuntalaisilleen!
Herra Jumala on ainoa ammattilainen ja asiantuntija, johon minä luotan.
Ei ne terapeutit asiakkaistaan oikeesti välitä, vaan vain asiakkaiden rahoista. Sen takia ne lämpimikseen puhuu puuta ja heinää.
Mutta ainoalla oikealla todellisella Jumalalla on luvata omilleen paljon parempaa: Hän ei ikinä hylkää omiaan! Hän on niin luvannut!
Joh. 6:37, Joh. 10:28-29 ja Hepr. 13:5-6.
+ Psalmi 23.
+ "Parempi on turvata HERRAAN kuin luottaa ihmiseen." (Psalmi 118:8, Raamattu Kansalle.)
-Totuudenpuhuja85