\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.12.2006 klo 19:13 salmiakki86 kirjoitti:
mitä mieltä olette...jos vauva syntyisi kesken armeijan?onko kellekään käynyt näin?mitä mietteitä kun vauva ja tyttöystävä kotona?ja itse pienokaisen näkee vain lomilla? :/
Meillä ei kylläkään poika syntynyt kesken armeijan,mutta vastailenpa kuitenkin.poika oli 3,5kk kun iskä meni armeijaan.tottahan se tympii puolin sekä toisin mutta hyvinpä me ollaan ainaki pärjäilty.iskää harmitti kovastikkin ku näki poikaa vain vkoloppuisin ja joskus parinviikon välein,mutta kun ottaa sen niiin että se on vaan käytävä.ja meillä ainakin sai iskä anottua vkoloppulomia auki perheen takia,vaikka muuten olisi ollut kiinni.ja nyt loppuajasta on ollut pitempiäkin kuten vkon lomia.paitsi nyt on sitten loppusodassa kolme vkoa mutta,jotenki tähän on jo tottunu.mutta tietääkseni jos lapsi syntyy armeijan aikana,iskä saa pitää isyyslomaa jonkin?aikaa ja varmasti pääsee muutenkin useammin lomille.öh menikö tämä nyt vähä eri raiteille...nii siis meillä meni sillätavalla että täällä kotona me pojan kans ollaan pärjätty tosi hyvin kaksistaan,jotenki sitä hommaa on kai sen verran aina ettei jouda aatteleen.ainoa ongelma mulla välillä oli itteni kanssa,ku joskus tuntu ku iskä tuli lomille että mee sää nyt poissiitä mää oon tottunu hoitaan tämän ja tämän asian näin,,jne.mutta se on varmaan vähä mun luonteestaki kiinni.isällä tietysti otti päähän,varsinki aina se lomilta lähteminen oli vaikiaa,ku ties että poikaa (ja mua) ei nää taas viikkoon tai kahteen.ja armeijassa ku nykyaikana voip olla välillä semmosta että ku ei oo oikee tekemistä ja on semmosta vötkyämistä nii ehtii paljon ikävöimään.mutta äkkiä se aika kuluu,vaikka ei se aina siltä välttämättä tunnukkaan. luulenpa vaan että jos sitä armeijaan lähtöä ois lykätty,ja poika ois ollu vanhempi sitte nii iskällä ois ollu sinne lähteminen ja sen käyminen entistä vaikeempaa.ja sillonhan poikaki ois enempi tajunnu että iskä on taas kauan pois..jees ohoh tulipa sitä tekstiä..toivottavasti siinä tuli es jottai vastausta siihen mitä kysyit.... :wave: